Vazgeçemedim-Bölüm 10

66 7 0
                                    

Bir bakış, bir gülüş, bir sözdü benim umudum...




Sınıfa girdiğimde Arel bana bakıp "Günaydın." dedi.


Ben de gülümseyerek karşılık verdim. Birkaç ders sonra herkes test çözerken Arel arkada kıpırdanmaya başladı. Zaten yerinde duramayan biriydi ama birden "Off" dedi.


Elindeki kitabı sıraya hızla bırakıp "Türkçe çözemiyorum!" dedi. Sesi yüksek değildi. Sayısal öğrencisiydim ama sözelim oldukça iyiydi. Ben de arkama dönüp gülümsedim.


"Ahh tabi ki sen anlarsın. Şu soruya bakar mısın?"


Soruyu çözüp arkama döndüğümde zil çaldı. Önemsemeyip devam ettim. Soruyu anlatırken çok yakın olduğumuz için nefesini yüzümde hissediyordum. Soruyu anlattıktan sonra aynı mesafede konuşmaya devam ettik. Artık şakalaşmaya başlamıştık ki Arel'in değişen yüz ifadesiyle arkamı döndüğümde Semih'i görmem bir oldu. Arel lavaboya gideceğini söyleyerek gitti. Semihte imalı bakışlarıyla sınıftan çıktı. Daha sonra Efil yanıma geldi.


"Bil bakalım ne oldu?"


"Ne oldu canım?"


"Siz Arel ile konuşurken Semih gelip yanıma oturdu. Sizi gösterip 'Bunların arası ben gidince düzelmiş baksana şakalaşıyorlar.' dedi. Ben de 'Onların arası hep iyiydi, sen başkalarının hayatına bakmaktan görememişsindir' dedim."


"Ya bu çocuk ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum ki. Neyse öğreniriz nasılsa."


Efil hınzırca sırıtıp "Öğreniriz Narin, öğreniriz." dedi.


Arel ile boş bulduğumuz her an konuşuyorduk. Hatta oturup iki saat hiç tenefüse çıkmadan yemek muhabbeti bile yaptık. Beyefendi otoburdu ve ona göre zayıf olması buna bağlıydı. Eve geldiğimde hala sırıtıyordum. Çağlayı sebze zannediyormuş, inanmıyorum yaa... Gelen mesaj ile tüm gülümsemem silinip gitti.


Arel ile artık konuşmuyoruz.


Nasıl yani? Ne oldu ki birden? Kavga mı ettiniz?


Yok kavga etmedik, oturup uzunca konuştuk. Birbirimize zarar veriyormuşuz, konuşmamamız bizim için daha iyiymiş. Ama üzüldüm açıkçası.


Ne diyeceğimi bilmiyorum. Kendi kararınız saygı duyuyorum.


Siz de baya yakınlaşmışsınız. Hatta siz konuşmuşsunuz sanırım.


Biz Arel ile hep yakındık sadece ufak anlaşmazlıklar oldu ama nasıl konu bizim konuşmamıza geldi anlamıyorum.


Ben sıkıştırdım açıkcası Arel'in bir suçu yok. Çok açmadı zaten senin arkadaş kalmak istediğini söyledi sadece.

BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin