04

196 27 3
                                    

Bu sabah alarm sesinin aksine telefon sesiyle uyandı Hao. Uykulu sesiyle:
"Efendim"
"Kusura bakma uyandırdım."
Hao saate baktı ilk kez bu kadar yatmıştı.
"Saatin farkında değilim hyung alarm kurmayı da unutmuşum. Bir sorun yok değil mi?"
"Hayır ama bir saat içinde hastaneden ayrılacağız. Bizi arabayla alabilir misin?"
"Tamam hyung hazırlanıp çıkıyorum."

Dün eve gelip saatlerce ağlamıştı bu yüzden gözleri hala şişti.
Hanbini öyle özlemişti ki ama ona olan kızgınlığının bu kadar olduğunun farkında değildi. Normalde aşık olduğu adamın en küçük yarasında bile kalp krizi geçirecek kadar endişelenen Hao onu kaybetme korkusunu zaten onu kaybettiği için yaşayamamıştı. Bunun için Hanbine küfür ede ede ağlamıştı. Çünkü daha burda olduğunu bilmeden aldığı haber yüzünden yine mahvolmuştu.

Hızlıca hazırlanıp arabaya atladı. Hastaneye varınca odalarına çıktı. Hanbinin yüzüne asla bakmıyordu. Jiwoong arkadaşını zor durumda bırakmamak için Hanbine yardımcı olurken Hao Mattin koluna girerek destek oldu. Arabaya bindiler.
"Mattin evine sür."
Hao çalıştırdığı arabayla hiçbir şey düşünmemeye çalışarak adresini bildiği eve sürdü.

Hanbin geceden beri nasıl açıklama yapacağını defalarca kez düşünmüştü ama buna ne yüzü vardı ne cesareti.
Bir ara kaza sırasında ölmesinin daha iyi olabileceğini bile düşünmüştü.
Haoyu gördüğünden beri cümlelerini toparlayamıyordu. Belki de biraz zaman geçmesini beklemeliydi ama zaten çok uzun zaman olmamış mıydı? İkilemlerle kafayı yemek üzereydi.
Başına giren ağrıyla elini kafasına götürdü.
Hao aynadan gördüğü eski sevgilisi için endişelendi.
İyi misin diye sormak istedi ama yapamadı.
Neyseki arkadaşı Matt atladı:
"İyi misin Hanbin?"
"İyiyim Matt sadece ağrı girdi geçer şimdi."
Hao eski sevgilisi acı çektiği için acı çekiyordu bunun haksızlık olduğunu düşündü.
Çünkü bir gün aniden onu bırakıp gitmişti. Bir mesaj, mektup en küçük bir haber bile bırakmadan.
Hao bunları asla hak etmemişti.

Eve ulaştılar. Hao içeri girmek istemese de ikisini de sağ salim bırakmak en doğrusu diye düşündü. Bıraktıktan sonra geçmiş olsun deyip Hanbine bakmadan evden çıktı.
Dışarıda arkadaşını bekledi birkaç dakika sonra Jiwoong çıktı.
"Ben burda kalırım bir süre, tatile giden çalışan da yarın dönecekti yeni biriyle de anlaştım işleri onlar halleder. Sen de dinlen burda olman için seni zorlamayacağım. Zaten kaza yapmasalar Hanbine hesabı ilk ben soracaktım. Ama şu an üstüne gitmek istemiyorum."
"Boş ver hyung. Sen Matti yalnız bırakma herhangi bir şeye ihtiyacınız olursa ara beni zaten şimdi de eczaneye uğrayıp ilaçlarını alacağım. Geldiğimde mesaj atarım iner alırsın."
"Tamam."

Hao arabasına binip etrafa göz gezdirerek eczane aradı. Sonunda bulmuştu ilaçları hemen aldı evin önüne ulaştığında arkadaşına mesaj attı. Jiwoong ilaçları alıp eve girdi.
Hao birkaç dakika kafasını arkasına yasladı.
Nihayet arabasını çalıştırıp eve gidebilme gücü buldu.

Not Alone| HaobinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin