07

181 25 6
                                    

~Hao birkaç gündür sevgilisine ulaşamıyordu.
Onu tanıyan herkese sormuştu. Gittikleri her yere bakmıştı.

Matt ise en yakın arkadaşı olarak rol yapmaya çalışıyordu bir şey belli etmiyordu ama inanmamıştı Hao. Çünkü onu da tanıyordu. Birkaç dakika önce bile tartışmışlardı en azından iyi olup olmadığını bilmeye hakkı vardı.

Matt de arkadaşı için endişeleniyordu ama bir şey söyleyemezdi söz vermişti. Hem arkadaşına hem de sevgilisine yalan söylemek onu fazlasıyla üzüyordu.

Mattin ona bir şeyler söylememesi aklına birsürü kötü şey getirmişti bir hata mı yapmıştı, yoksa sevgilisi ondan vaz mı geçmişti, belki de hayatına başkasıyla devam etmek istiyordu.

Hao ne olursa olsun bir açıklama duymalıydı ama ne kadar ısrar ederse etsin kimse hatta en yakın arkadaşı bile bir şey bilmediğini söylüyordu.

Yer yarılıp içine mi girmişti?
Daha birkaç gün önceye kadar araları çok iyiydi. Onu öpmeden uyumayan, güzel sözler sıralayan, sürekli sarılıp mutlu eden sevgilisi birden bire ortadan kaybolmuştu.

Hao bunun üzerine tamamen yeme içmeden kesilmişti. Her gün kahroluyordu.

Jiwoong da sevgilisine çok sormuştu ama birkaç kez tartıştıktan sonra uzatmamıştı. Bilmediğini söyleyip duruyordu. Üzerine gitmek istemedi bekledi. Ama bunun arkadaşını ne kadar üzdüğünü sürekli dile getiriyordu. Matt kendini bu konuda fazlasıyla suçlu hissediyordu ama bu arkadaşının kararıydı sözünü tutmalıydı.

Bir süre geçmişti Hao gittikçe kötüleşiyordu. Her gece kâbuslar görüyor sevgilisinin adını sayıklayarak uyanıyordu. Ağlamaktan fazlasıyla yorulmuştu ama kendine engel olamıyordu. Adam akıllı yemek yemiyor sadece arkadaşının zoruyla ağzına iki lokma tıkayıp köşesine çekiliyordu. Zaten bir süre sonra da midesinden çıkıyordu hepsi.

Sevgilisiyle bir araya geldikleri müziğe de ara vermişti uzun süredir ne keman çalıyordu ne söz yazıp beste yapıyordu ne de şarkı söylüyordu. Kendi sesini bile duymak istemiyordu. Çünkü sevgilisi en çok sesini severdi. Hao her gece uyumadan ona şarkı söylerdi şimdiyse şarkı söylemek ona zevk vermiyordu zaten artık dinlemek isteyen de yoktu.

Her zaman buluşup konuştukları, dakikalarca öpüşüp nefes nefese kaldıkları, saatlerce şakalaşıp sarıldıkları, birbirileri hakkında her şeyi konuştukları basit ama onlar için özel olan yere gidip onlara ait banka oturup saatlerce onu hatırlatan şarkılar dinleyip ağlıyordu.

Tamam ona çok kızgındı ama özlemişti kokusunu içine çekmeyi, rahatlatan sesiyle saatlerce konuşmayı, sarılarak uyumayı, beraber yemek yapmayı, sevişmeyi...
Hanbinle ilgili her şeyi özlemişti. Boş boş uzanıp hiçbir şey yapmadıkları zamanları bile.

İlişkileri 2 yıldır vardı ve şimdi birden bire bitmişti üstelik ortada hiçbir açıklama yokken.
Hao sevgilisi olur da dönerse onu affedip affetmeyeceğini bile bilmiyordu.

Bildiği tek şey onsuz çok kötü olduğuydu.~


Not Alone| HaobinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin