11

161 23 13
                                    

Hao günlerdir Hanbin hakkında düşünüyordu.
Onunla konuşmak istediğinden emin değildi. Açıklama duymaya ihtiyacı vardı evet ama ona bu fırsatı hemen vermek istemiyordu.
O da sürünsün istiyordu. Haonun döktüğü göz yaşlarının haddi hesabı yoktu. Çektiği kalp ağrıları da yanında cabasıydı. Kısa sürede resmen yıkılmıştı. Sonrasında da pek kolay toparlayamamıştı zaten.

Ama bir yandan da meraktan içi içini yiyordu. Birkaç ay ortadan kaybolup sonra birden neden geri gelmişti.
Belki de Haoyu bıraktığı kişiyle işler istediği gibi gitmemişti.
Hao bunun küçük bir ihtimal olduğuna emindi. Kendisi gibi birini bırakıp gideceği başka bir erkek yoktu. Çünkü Haonun aşkı Hanbinin sahip olmak istediği tek şeydi, bunu sürekli söylerdi. Ve Hao her zaman ona karşı dürüst olan sevgilisinin başka sebebi olduğuna daha çok ihtimal veriyordu.
İçinde küçük de olsa böyle bir ihtimalin olma şüphesi de ona olan güveninin sarsılmasındandı.

Hao kaç gündür her zamanki yere gitmek istiyordu ama Hanbinin de oraya gidebileceği ihtimalinden dolayı gecelerdir evden çıkmamıştı.

Şu an biriyle konuşmaya ihtiyacı vardı ama Jiwoong uzun zamandır neredeyse sevgilisinden çok Haoyla ilgileniyordu zaten bugün de beraberlerdi onu çağırmazdı. Sevgilisiyle yan yana olmanın ne kadar güzel olduğunu bilen Hao asla sevgilisiyleyken arkadaşını çağırmamıştı. Kötü olduğu günlerde bile Jiwoong kendi ısrarıyla Haonun yanında kalıyordu.

Hao yapacak başka bir şey olmadığını anladı ve biraz hava almaya karar verdi. Bahçesinde salıncağı vardı orda vakit geçirmek istedi. Telefonunu alıp çıktı. Sevgilisiyle beraber hazırladığı playlisti başlattı. Uzun zamandır sadece dinlemekle yetindiği müziğe geri dönme zamanı belki de gelmişti diye düşündü. Birkaç aydır söz yazmıyordu ama Hanbini düşündüğü zamanlar kısa kısa notlar alıyordu hepsi telefonunda duruyordu. Kendini tamamen hazır hissettiği zaman bunları birleştirerek güzel bir şeyler ortaya çıkarabilirdi. Keman çalmayı da özlemişti. Ama hâlâ kendini tamamen toparlayamadığından bunu biraz daha erteleyecekti.

Birkaç şarkı geçmişti kulağında kulaklık olmadan dinlediği şarkılara mırıldanarak eşlik etmeye başladı.

Aynı gece Hanbin de arkadaşlarını yalnız bırakarak kendi evine geçmişti. Haoyla beraberlerken hazırladıkları müzik listesini başlatıp yatağına uzandı. Arada bir şarkılara eşlik ediyordu. Kendi sesindense sevgilisinin sesini duymayı tercih ederdi. Tedavideyken her gece kaydettikleri kesitleri ve sevgilisinin ona attığı ses kayıtlarını dinliyordu.

Onu fazlasıyla özlemişti. Sesini duymayı o kadar istiyordu ki keşke şu an arayabilseydi. Sevgilisi de açıp uyuması için ona şarkı söyleseydi.
Sevgiliyken neredeyse her gün beraberlerdi, beraber olmadıklarında da görüntülü araşıp yattıkları çok oluyordu.
Şimdiyse sadece anıları düşünüp sevgilisini hayal etmekle yetinmek zorundaydı.
Biraz daha dinledikten sonra hafiften uykusu gelmeye başladı kalbinin tamamını kaplayan kişiyi düşünerek uykuya daldı.

ahh beee
acı çeke çeke bi hal oldular
mxkqhaodşwjdp
yavaş yavaş sona geliyoruz asklarımm
vote atın
arada bir şeyler de yazın daa sohbet edek
stan zb1 stan talent
hepinizi öptümmm
medyadaki oğluşumu da (ФωФ) ( ・ω・)ノ
ya bu arada koyduğum medyalar sonrasında bende görünmüyor kayboluyor niye oluyor anlamadım sizde görünüyordur inş




Not Alone| HaobinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin