Sabah gözlerimi açıp yatağımda kısa bir an gerindim, dün Bade görevden geldiği için ve ben de nöbette olduğum için bugün ikimiz de izinliydik.
Bu güzel anı fırsat bilerek yatağımdan kalkıp içeriye geçtim, içeri geçtiğim
de çoktan uyanıp televizyon izlemeye dalan bir adet Bade gördüm."Günaydın"
"Gün ayalı çok oldu güzellik."
Kendimi Bade'nin oturduğu koltuğa tam anlamıyla atarak oturdum.
"Gece ki olay rüya değil kabus gibiydi."
Bade televizyonda olan dikkatini yüzünü buruşturarak bana verdi.
"Ay hatırlatma nolur, çok rezil bir durumdu. Sen niye beni tutmuyorsun?"
Top bir anda bana dönerken gözlerimi büyüterek itiraz ettim.
"Deli gibi fırladın gittin kızım hem bende rezil oldum senin yüzünden."
"Off neyse hatırlatma ağlarım."
"Sustum"
Bade tekrardan televizyon izlemeye dönerken dayanamayıp tekrardan konuştum.
"Adamı daha geçen ameliyat ettim dün ayakta geziyordu."
Bade televizyon izleyemeceğini anlamış olacak ki televizyonu kapatarak bana döndü.
"En iyi sen biliyorsun yatmak bize göre değil ve biraz hızlı toparlıyoruz."
"Biliyorum ama kurşun çıktı vücudundan."
"Yani orası öyle, genede dinleniyordur. Yüzbaşı o ne yapacağını bilir."
Bade'nin yorumuyla başımı sallayarak susmayı tercih ettim, babamdan ve Bade'den de alışık olduğum bir durumdu zaten.
Kapımız çaldığında istifini bozmayan Badeyle beraber yerimden kalkarak kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açtığım da beni Serkan karşılamıştı, bir an şaşırsamda kendimi toparlayarak gülümsedim."Merhaba rahatsız ettim, dün biraz tatsız bir tanışma oldu ben Serkan."
Önüme uzatılan eli samimiyetle sıkarak cevaplandırdım.
"Merhaba bende Güneş, dün için kusura bakma."
Serkan da gülerek başını önemli değil der gibi salladıdığın da arkadan Bade gelmişti.
"Kim geldi?"
Görüş alanına giren Serkanla anlık afallasa da Serkan'ın ona yönelik konuşmasıyla kendini toparlamıştı.
"Time yeni girdiğin için akşam timle beraber bir yemek yiyelim diyoruz?"
"Olur, yeri söylersiniz gelirim."
Bade onayladığında Serkan tekrardan bana döndü.
-Sende gel Güneş, sende davetlimizsin."
Beklemediğim davet karşısında şaşırırken kibarca reddettim.
"Yok Serkan teşekkür ederim, siz tim olarak toplanırsınız."
"Yok zaten bir kaç kişi daha gelecek ailelerden sende tanışmış olursun."
"Evet Güneş hadi, güzel olur."
Kararsızca Badeye döndüğümde gözlerini ikna etmek için açıp kapattığın da bende başımı olumlu anlamda salladım.
"Peki o zaman gelirim"
"Tamam akşam görüşürüz
"Görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Hareleri
Genç KurguYüreği vatan sevdası ile mühürlenmiş olan bir yüzbaşının kalbinde başka sevdalara da yer var mıdır? Güneş, ismi gibi Gökmen Aktuğ'un kışına da güneş olabilecek miydi? Bir doktor, yüzbaşının kalbindeki yaralarını da sarabilecek miydi? Onların dünya...