BÖLÜM ON BEŞ : ATLANTİSİN DUDAKLARI ARASINDA

57.1K 2.9K 6.8K
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🎵 Güneş - Atlantis.


🎵 Zayn, Taylor Swift - İ Don't Wanna Live Forever


- 15. BÖLÜM -



Bizim hayatımızın karanlık dönemi bu gece itibariyle başlamıştı, bu yolda kaybettiklerimizin uğruna kazandığımız zaferler bizi avutmayacaktı fakat bu yoldan geri dönüş yoktu, artık kan her türlü dökülecekti ve bu bir ölüm dansına dönüşmüştü, katliam başlamıştı.

Geçmişte tek bir şey farklı olsaydı, bugün her şey değişmiş olacaktı.

Karnıma ard arda inen bıçak darbeleri beni yere düşürdüğünde, ciğerim delinircesine bir sızı yayıldı içime ve nefesimi kesti.

Dayanabilirsin Alin, bunların hiçbiri yıldırmaz seni.

Düşünme, bir, iki, üç.

Hissetme acını, bir, iki, üç.

Bir elimle kan kaybını önlemek için oraya bastırırken, inip kalkan göğsümün üstünden bunu yapan kasetaya baktım. İki kişilerdi, bir tanesi, benim kanımın damladığı bıçağı koluna silerken canımı yaktığı için gülümsüyor, bir diğeriyse arkasını kollayarak birkaç adım geride bekliyordu. Gücümün tükendiğine ve buradan kalamayacağıma eminlerdi. Ellerinde ki bıçağın beni etkisiz hale getirmek için yeterli olduğunu düşünüyorlardı.

Kıyafetlerine baktım o an dikkatlice, bir ıslaklık ya da sıvı maddeye sarıldığına dair hiçbir belirti yoktu, bu kasetalar sonradan gelmişti ve hiçbirinin üstünde felç edici o maddeden yoktu. Bu da, onlara dokunabileceğim anlamına geliyordu.

Ellerimi dayadım kanlı zemine, derin bir nefes çektim içime intikamım için. Yaşadığım sürece kimseye boyun eğmeme sözüm vardı kendime, "Gerçekten merak ediyorum,"diye fısıldadım ayağa kalkacak gücü bedenimde bulduğumda. Bir kadın olarak, zayıflık olarak gördükleri bıçak yaralarımla karşılarında dikildim.

Sadece göğüslerimiz ve vajinamız var diye obje haline getirilen kadınlardan biri olarak, kadınları sadece ihtiyaçlarını karşılamak için aracı gören tüm erkeklere inat, dikleştirdim omuzlarımı ve yaşıyorum dercesine gözlerinin en derinine baktım, yaşıyorum ve bu sizin sonunuz demek, ben bir kadınım ve hiçbir erkek beni kısıtlayamaz. "O küçük beyninizle beni öldürebileceğinizi mi sandınız?" diye fısıldadım yüzlerine karşı. "Hepiniz bir araya gelseniz bile ulaşamazsınız benim gücüme."

ATLANTİSİN SINIRLARINDA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin