BÖLÜM YİRMİ İKİ : TENDEN GEÇEN AŞK.

72.8K 2.6K 5K
                                    

Merhaba efenim Merhaba. Hastalıktan döndüm, yataklardan çıktım direkt bölümü atmaya geldim. Bölüm geciktiği için iki bölüm uzunluğunda bir bölüm yazdım, umarım güzel bir telafi olur. İyi okumalar bebeklerim.

Sınır : Üç bin yorum, bin oy. ( Geçen seferde nokta ya da emoji attığınız için saymamıştım, sonra siz sınır geçti sanıp bölüm atmadım diye kızmıştınız. Satır arası yorum yaparak sınırı geçebilirsiniz, eğer geçerseniz ki hemen geçiyorsunuz atacağım.)

Not : Bölüm içinde Alin'in, Atlantis'in gömleğini kesmesi ile ilgili küçük bir sahne vardır, bu sahne ciddi bir bölümün içinde tezatlık oluşturmaktadır, ayrıca vurgulanmak istenen her ne kadar büyük ve olgun insanlar olursa olsun, birbirlerine karşı hala bazı davranışların devam etmesidir. Ve unutmadan ikisinin yapısı gereği sert insanlar olduğunu ama başkalarına karşı takındıkları acımasız hallerininin, birbirlerine daha çocuksu intikamlar olduğunu unutmayın.




🎵 Veda, Adam Arcadia - Blood On Your Hands. 


🎵 Bad Omens - The Death Of Peace Of Mind. 


🎵Matthew Mayfield - The Wolf İn Your Darkest Room.


🎵 Ajda Pekkan - Haykıracak Nefesim Kalmasa Bile. ( Alin ve Atlantis şarkılarından biri budur, yazdığım çoğu sahnede arka planda çalan şarkı olur kendisi :))


🎵 Sezen Aksu - Küçüğüm. (Bölümün son kısmını sadece bu şarkıyla okumanızı şiddetle tavsiye ederim.)




Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



-22.BÖLÜM-





Beynimde anıların açıldığı kara delik, her dakika başı yeni bir anıyı aklımda filizlendiriyordu. Hatırlamadığım çok şey vardı ama onunla meşe ağacı altında oturduğumuz ve bana kitap okuduğu silik birkaç görüntü zihnimde dönüp duruyordu.

ATLANTİSİN SINIRLARINDA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin