9. Bölüm

84 7 6
                                    

Yeni bir sabaha daha uyanırken vücudumu esnettim. Dayak yemiş gibi uyanmıştım. Her yerimde bir ağrı vardı.

Duşa girersem rahatlarım düşüncesiyle kendimi banyoya attım. Fıskiyeden akan ılık suya kendimi teslim ettim. Demek artık uykumda bile rahat yoktu bana. Ne zaman rahat vardı peki bana ? Uykumda da rahat edemeyeceksem nerede rahat edecektim ben?

Yaklaşık 20 dakika durup banyodan bornozumla birlikte çıktım. Kendimi yatağımın üzerine bırakıp telefonumu aldım elime. Gruptan birkaç mesaj gelmişti. Bugün günlerden pazardı. Berfin'in isteme günüydü bugün. Berfin kesin yine telaşa kapılmıştır. Ondandır bu mesajlar.

Berfin gelin oluyor sırada Esila'ya geliyor grubundan 4 yeni mesaj

Grubun ismini görünce istemsizce gülümsedim ve mesajlara girdim.

Mavişim: Kızlar uyandınız mı

Mavişim: Lütfen uyanmış olun

Mavişim: Ben biraz stres yaptım galiba

Mavişim: Çabuk uyanın bee

Siz: Sana da günaydın Befo

Attığım mesaj saniyesinde görülmüştü. Çok geçmeden de Berfin yazmaya başladı.

Mavişim: Anca mı uyandın sen ?

Siz: Hıhı

Mavişim: Sen normalde bu saate kalmazdın

Siz: Bugünlük böyle oldu

Mavişim: Tam da benim isteme günüme denk geldi yani.

Yazdığı cevap üzerine bıkkın bir nefes verdim. Berfin'i severdim ama bazen bencil olabiliyordu. Sorusunu cevapsız bırakarak.

Siz: Gelinimiz heyecanlı mı bakalım

Mavişim: Bize gel de rahat rahat konuşalım burda yazamıyorum.
Elim titriyor biraz.

Siz: E tabi benimle konuşuyorsun elinin titremesi normal ama bu kadar kasma kendini ya, rahat olabilirsin

Mavişim: NXBSKXNNSX

Mavişim: Sizin yanınızda rahat olmak ne mümkün.

Siz: Tamam yeter bu kadar şımarmak xnsjxnnsksnxd

Mavişim: Eee, ne zaman geleceksin bize

Siz: Gelirim birkaç saate

Mavişim: Tamam hızlı ol

Siz: Temem

Son mesajımı da yazıp gruptan çıktım. Gruptan çıktığımda yabancı bir numaranın mesaj attığını gördüm. Merakla mesajın üzerine tıkladım.

0535*******: Kurabiye?

Okuduğum mesajla yüzümü buruşturdum. Büyük ihtimalle yanlış numaraya mesaj atmıştı. Profiline girip merakla inceledim. Tanıdık biridir ümidiyle. Ama profili bomboştu. Kendiyle ilgili hiçbir şey yoktu.

Mafya mısın be adam? Bu ne gizem.

Mesajı atan kişiyi engelleyip uzandığım yerden kalktım. Üzerimi giyinip mutfağa gittim. Dolaptan bir bardak suyu alıp sandalyeme oturdum. Bir yandan suyumu yavaşça içiyor, bir yandan da kahvaltıda ne yiyebileceğimi düşünüyordum.

En sonunda işi üşengeçliğime vurup "Berfin'de nasıl olsa bir şeyler yerim" diyerek mutfaktan çıktım. Saat 12 idi. Saat öğleden sonra 1 gibi bir Kur'an kursuna iş görüşmesi için gidecektim. Odama gidip gardırobumun önüne geçip elbiselerimin üzerinde göz gezdirdim. Koyu kahve bir elbise giymeye karar verdim. Elbiseyi askılıktan çıkarıp üzerime giydim.

ORKİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin