-Elutasított. - ugrok a puha ágyamba és egy párnát nyomok az arcomba. -Senki se mondta, hogy ilyen rossz.
-Szerelmet vallottál neki? Nekem nem is mondtad, hogy szerelmes vagy Jungkookba, azt se hogy meleg lennél. Azt hittem mindent megosztunk egymással! - esik rögtön nekem, mire összeráncolt szemöldökkel húzom el a párnát arcomról, hogy kérdőre vonjam a hülyeségei miatt, mert az addig stimmel, hogy Jungkookról beszélek, de valamit nagyon félreértett.
-Stabilan állítom, hogy a nőkre bukok és azt is, hogy kikéne tisztítani az agyad. Ki beszélt itt szerelemről?
-Azt mondtad elutasított.
-Ja. Holnap nem hajlandó velem jönni a suliba, pedig jó lett volna nem egyedül menni.
-Nem vagytok jóba?
-Nem igazán. Minden áron lekoccoltatna, csak én élvezem ahogy fújtat, és sóhajtozik amiért már megint mellé ülök.
-De az ebédlőbe veled jött.
-Nem a társaságomért, én hívtam el, de szerintem csak a kaja miatt ment bele. Én viszont örülök neki, mert legalább nem fölöslegesen fizette be anya a menzát és addig is velünk lóg.
-Örülsz neki, hogy kihasznál?
-Nem használ ki. Én hívtam meg és ő elfogadta. Ennyi.
-Jimin, ez most nem ide fog tartozni, de... - itt tartott egy kis szünetet és leült az ágyra mellém. Kíváncsian vártam a folytatást, viszont az nem jött. Zavarában mindenhova nézett csak rám nem. Ülésbe tornáztam magam, de mikor még mindig nem folytatta elvigyorodtam, átvetettem csípőjénél a lábam.
-Te most elpirultál? Tae te kis cukorfalat. - gyügyögök, pofijait csipkedve. -Mi az ami miatt ennyire zavarba vagy, hmm? Netalán vallani akarsz nekem? - természetesen csak viccelődtem, ő legjobb és egyben az egyetlen barátom. Kizártnak tartom, hogy belém esik. Legalábbis ezt hittem ameddig meg nem láttam ahogy arca elkomorodik a kérdésemre.
-Egy lány tetszik az osztályomból, nem te. - neveti el magát végül, míg én megkönnyebbülök. Leszállok róla és amint velem egy magasságba került, megkértem hogy folytassa. -Nem tudok csókolózni, nem volt eddig túl sok lehetőségem kitapasztalni. Azt szeretném, ha segítenél.
-Fizessek egy kurvát? - jut egyből az eszembe és kezdem érteni miért volt ennyire nehéz kiböknie. Nem szeret olyat kérni ami pénzbe kerül.
-Mi? Dehogy! Úgy értem neked kéne személyesen segítened. - zavarában mocorogni kezdett és haját túrta állandóan.
-Én? Nem lenne jobb egy szórakozó helyen felcsípni valakit? Keresek neked olyan csajt, hogy ott nem lesz csóknál megállás!
-Jimin, én veled akarom. Nem hiányzik az, hogy lepattintsanak a borzasztó csókom miatt, és meghaljak a szégyenbe.
-Nézzünk inkább Youtube videókat róla! Vagy... bérelek egy lányt és többet ajánlok neki, hogy ne nevessen ki.
-Ennyire undorítónak tartasz, hogy kézzel-lábbal menekülnél? Akkor hagyjuk.
-Nem is tartalak annak.
-Akkor... - karol át nyakamnál. -Benne vagy?
-Józanul nem. - kezembe veszem a telefonom és a házicselédet felhívva, hozatok fel vele bort.
Hát igen jól be is rúgtam, mert a gondolat hogy megcsókoljam a legjobb barátom, eléggé visszataszító volt, egészen idáig. Nem vagyok meleg és sose mozdulnék rá önszántamból, legalábbis ezt hittem ameddig be nem csiccsentettem.
YOU ARE READING
Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]
FanfictionGazdag Jimin, pénzre szoruló Jungkook. ___________________________ -E-Ez most mire... mire volt jó? - kérdezi reszketeg hangon. Elmosolyodok nyomorult valóján és végigsimítok arcán. -Ha Micha-t elveszik tőlem miattad.... garantálom, hogy mindenki m...