-Te komolyan visszacsókoltál? Ezt nem bírom felfogni.
-Aludj már. - húzza le rólam a takarót.
-Hé! Én is fázok.
-Talán, ha nem dumálnál még adnák is!
-Azt hittem aszexuális vagy, de össze zavartál.
-Már miért lennék az?? És ez most hogy jött?
-Nem tudom. Sose láttalak még senkit megnézni és amikor volt lehetőséged is elutasítottad őket. Jól nézel ki és annyi ember közül válogathatnál, de te semlegesen viselkedsz. Egyedül az öltözeteddel van baj, de arról nem tehetsz.
-Kösz?
-De akkor most a nők vagy a férfiak felé hajlassz?
-Jimin, muszáj ennyit beszélned? Kértelek vagy két hete hogy tapadj le rólam, de ma egyáltalán nem tartod magad ehez.
-Jó de a mai nap más. Még sose láttam ezt az oldaladat és kíváncsi vagyok. Hiszed vagy sem én örülök, hogy elérzékenyedtél pár percre.Q
-Ahss. - fordul a hátára, megadva magát. -Nem gondolkodtam még ezen és őszintén nem is érdekel. Ha hiszed, ha nem, nekem könnyű elcsavarni a fejem. Épp ezért nem nézek senkire. Mert félek, érted? Ha lenne valakim egy árva virágot sem tudnák venni neki, vagy akárcsak egy kis apróságot. Ilyen háttérrel nem tudnák kedveskedni semmivel, esetleg fizetni egy vacsorát. Ez nem olyan könnyű Jimin. Senki se maradna meg mellettem, pláne hogy még a húgocskámra is vigyázni kell. Mintha lenne egy gyerekem. Így kinek kellenék egy éjszakánál tovább hmm? Senkinek.
-...
-Aludjunk. - takar be engem is, kicsit közelebb csúszva, hogy egyikünk se lógjon ki a paplan alól.
-És ha én nem várok el tőled ilyeneket? - szólalok meg a csendbe. -Nekem az is megfelel, ha a szomszéd virágát letéped nekem. - kuncogom el magam, de belül majd szétvet az ideg. Ez már vallomásnak számít? -Ha elmosod utánam a tányéromat, és nem nekem kell, akkor már egy isten vagy az én szemembe! - erre már ő is elnevette magát. -Na mit szólsz?
-A pasim akarsz lenni?
-Igen. Az egyetlen akire ránézhetsz anélkül, hogy azon kelljen aggódnod, hogy nem felelsz meg neki.
-Nem is vagy te olyan elkényeztetett. - kezd el cirógatni a fülemnél. -Megpróbálhatjuk. Maximum nem jön össze.
-Te pedig nem is utálsz annyira engem, igaz?
-Ma egészen elviselhető voltál. - vallotta be ami miatt belecsíptem az oldalába.
-Elviselhető? - akadnak fent a szemöldökeim. -Vacsorát csináltam neked! Még magamnak se főznék!
-Ami amúgy nagyon jó lett és jól esett csak nem akartam, hogy elbízd magad.
-Csodás. - forgatok szemet, arccal a tenyerébe bújva. -Olyan fáradtnak látszódtál amikor hazáértél. Pihend ki magad nyugodtan. Ha a tesód felkel majd én lefoglalom, hogy aludhass még.
-Köszönöm. Jó éjszakát.
-Neked is.
Akkor most már járunk? Már nem akar annyi teret? Utál még? Bármikor megcsókolhatom?
-
--Dobj egy darabot Micha. - tartom fel a kezem, de a cukorka kicsit arrébb esett.
-Mit esztek? - nyitja ki hirtelen Jungkook a szemét amitől úgy megijedtem, hogy majdnem legurultam az ágyról.
VOUS LISEZ
Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]
FanfictionGazdag Jimin, pénzre szoruló Jungkook. ___________________________ -E-Ez most mire... mire volt jó? - kérdezi reszketeg hangon. Elmosolyodok nyomorult valóján és végigsimítok arcán. -Ha Micha-t elveszik tőlem miattad.... garantálom, hogy mindenki m...