29. Fürdessz velem?

215 20 1
                                    

-Már két napja csak vigyorogsz. Mi ütött beléd? Nem mintha nem örülnék neki csak na.

-Fürdessz velem?

-Ma már zuhanyoztunk, csak külön. - értetlenkedek.

-Ez csak egy célzás volt, Kookie.

-Ooh! Szeretnéd megint?

-Vendégeink vannak. Addig nem kéne. - pillant az ajkaimra. -De egy gyors csók talán beleférhet. - hajolna közelebb.

-Nem. - jelenik meg Taehyung, Liával az oldalán.

-Nem azért jöttünk, hogy a nyalakodásotokat nézzük.

-Ha nem tetszik, haza is mehettek.

-Kookie! Ne legyél már bunkó.

-Nem akarok velük lógni és dupla randizni. Nem lehetnénk csak kettesbe? Főznénk, fimeznénk, összebújnánk, fürödnénk. - hangsúlyozom ki célzóan az utolsó szót.

-Tudom, hogy utálsz mindenkit és semmi kedved kimozdulni, de most az egyszer bírd ki.

-Mindenkit utálok, de érted odavagyok. - súgom a fülébe.

-Indulhatnánk? - türelmetlenkednek.

-Menjetek előre. - szólal meg Jimin is mikor látja, hogy nem fogom elereszteni. Még azok ketten fújtatva elhagyják a lakást, addig én Jimin derekára csúsztatom a tenyerem.

-Csak miattad viselem el őket.

-Tudom, Kookie.

-Nem szeretem az embereket.

-Ezt a kicsit bírd ki légyszíves.

-Másfél óra és utána lelépünk. - kötöm ki szabálynak és utánuk eredünk. Taehyung beült a sofőr mellé, Lia pedig a kocsinál álldogált. -Szállj már ki te barom. Lia rosszul lesz, ha hátra kell beülnie.

-Köszi. - mosolyodik el és helyet cserél Taehyunggal aki ezúttal középen akart helyet foglalni.

-Nincs az az isten, hogy te ülj Jimin mellett!

-Szólj már rá, hogy ne problémázzon mindenen! - mondja a páromnak, aki sóhajt egyet és próbál eleget tenni neki.

-Jungkook kérlek.

-Akkor menjetek hárman én ugyan leszarom!

-Hisztisebb vagy, mint a húgod.

-Mit mondtál? - fordulok vissza és behajolok a kocsiba. -Hogy merted a húgomat kiejteni a szádon!? - feszítem ökölbe a kezem amit, ha Jimin nem fog a kezébe, meg is ütöm ezt a rohadékot.

-Miért nem lehet viselkedni?? Jungkook engedd el!

-Micha hat éves létére érettebb, mint te. Attól mert te gyerekesen bele vagy zúgva Jiminbe és még Lia-t is képes vagy hülyíteni, hogy újra Jimin közelébe lehess, na az - nevetek fel. -undorító. Undorító, mint az amiért akkoriban Lia elhagyott. Menjetek a picsába mindketten!
És ha akármelyikőtök újra a közelünkbe jön, vagy problémát okoz a Jiminnel való kapcsolatomba, azt nem fogom kímélni. Kurvára elegem van belőletek. - pattanok ki a kocsibólb és látom, hogy Tae utánam akar eredni csak Jimin visszafogja és megpróbálja lebeszélni.

Ajánlom is neki, mert egy kézzel is lenyomnám, ez tisztán látszik.

-Jungkook. - sétál elém Tae helyett Lia.

-Mit akarsz? Biztos, hogy most akarsz te is idegesíteni?

-Én akkoriban nem a pénz miatt hagytalak el. Az exem fenyegetett és nem tudtam mi mást tehetnék.

Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant