-Jungkook az a lány... - mondandóm felénél megakadok ahogy forog velem a világ. Igyekszem nem lecsúszni a padló mentén, mert az a sok idegennek kiszolgáltott lenne egy szórakozó helyen, meg rohadt mocskos is.
-Megrohadok. - kezdi el kapkodni a levegőt és kinyitja az ablakot.
-Felizgatott a csaj? - kezdek el nevetni ágyékát látva. Még részegen, kettőt látva is feltűnik a mérete. -Ó istenem! - nyögök fel falnak döntve a fejem. - Túl gyorsan ittuk a köröket.
-Basszush. - sóhajt fel erotikusra sikeredetten amitől én is megmozdulok odalent. Csörögni kezd a telefonom amit lelassult mozdulattal veszek elő farzsebemből.
-Szijja Tae!
-Fél órája a házad előtt várok és nem engednek be ameddig haza nem érsz! Hol a faszba vagy? Megbeszéltük, hogy ma nálad alszok!
-Jól vagyok.. - motyogom a telefonba.
-Leszarom, hogy vagy! Itt fagyok meg, mert elfelejtettél!
-Tae...szerintem dugni fogok Jungkookkal.
-Mi?? Mi történik? Jimin! Válaszolj Jimin!
-Itt van előttem és kurva helyes! - suttogom a telefonba, mintha a személy akiről éppen beszélek nem hallaná. Amint elém ér ködös szemeibe pillantok, de nem tart sokáig a szemkontaktus, mivel nyakamat kezdi el csókolgatni, hozzám dörgölve férfiasságát. A kellemes érzésre felnyögök és kiejtem a kezemből a telefonomat. Távolról hallom ahogy szólongat egy halk hang, de jobban leköt Kook ajka és ahogy tincseimet tépve, nyomja le a fejemet, hogy végül előtte térdeljek.
xxxReggel borzasztóan fájt a fejem. Nyöszörögve szenvedtem magam az oldalamra és masszíroztam meg a homlokomat. Kinyitom a szemem és az első amit látok, hogy Jungkook félmeztelenül fekszik mellettem, szintén szemöldökét ráncolva a lüktető fájdalomtól. Ez az első másnapossága.
-Te meg mit vigyorogsz?
-Milyen érzés az életed első berúgásod utáni reggel?
-Nem akarok felkelni. - rúgja le magáról a takarót, felfedve álló férfiasságát. Jesszus! Én tényleg azt hittem, hogy csak a nadrág miatt tűnik akkorának, de ez alsónadrágban is hatalmas! Hozzá képest én lány vagyok!
-Ne bámuld már a farkam! - rúg belém amire feljajdulok.
-Azt bámulok amit akarok! - nézek vissza oda már csak azért is. -Szerintem álmodban elélveztél. - nevetek fel, de hamar megbánom a felerősödő fej fájásom miatt.
-Te miről beszélsz?
-Teljesen átáztál, te nagy szent! A csajt lepattintod, de álmodba mellettem élvezkedsz.
-Soha többet nem megyek veled sehova! - dünnyögi a párnába. Nyílik az ajtó és Micha szalad be könnyes szemekkel.
-Kookie! - fut az ágyhoz, Jungkooknak meg épphogy csak sikerült magára tenni a takarót, nehogy valamit olyat lásson a húga amit nem kéne.
-Mi a baj hugicám? - öleli magához behunyt szemekkel.
-Hol voltál? Nem találtalak. - szipogja nehézkésen.
-Korán reggel jöttem csak még aludtál. Hol van a bébiszitter?
-A-Azt mondta ne ébresszelek fel titeket, de nagyon hiányoztál Kookie! - kezd el sírni.
-Shh. - csitítja hátát simogatva. -Nincs semmi gond Micha, itt vagyok. - olyan édesek voltak, hogy egy bódult mosollyal arcomon aludtam vissza, feléjük fordulva.
×××
DU LIEST GERADE
Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]
FanfictionGazdag Jimin, pénzre szoruló Jungkook. ___________________________ -E-Ez most mire... mire volt jó? - kérdezi reszketeg hangon. Elmosolyodok nyomorult valóján és végigsimítok arcán. -Ha Micha-t elveszik tőlem miattad.... garantálom, hogy mindenki m...