-Miért a te pulcsidba van? - faggatózik mikor csak alig ért ide. Hosszú lesz ez a nap, úgy érzem.
-Mert megdugtam és olyan lett az övé. - egyből dühös lett az ábrázata szavaimtól és már éppen szólt volna valamit, de szembe röhögtem. -Csak vicceltem. Te mindent ilyen komolyan veszel?
-Rohadtul nem volt vicces.
-Nekem tetszett. - kuncog az ölembe fekvő.
-Már mondtam, hogy ne szólalj meg!
-Nekem is ilyen kurva jól néz ki az állkapcsom?
-Megtennéd, hogy nem tapogatsz és leszállsz rólam?! - csapom el a kezeit amikkel megállíthatatlanul piszkált.
-Csinált valami hülyeséget?
-Nem csináltam semmit! Hülye se vagyok! - ad választ helyettem.
-Senki se mondta, hogy az vagy. Csak azt nem értem, hogy nem jöttek még rá a tanárok. Én nem váltok megint miattad sulit!
-Majd váltok egyedül. - elmegy? Nem ide fog járni? -Ne örülj ennyire. Ne vigyorogj! Olyan szemét vagy!
-Ez a napom fénypontja! Már, hogy ne örülnék? - közben becsengettek ami miatt Taehyung egy fenyegető pillantás után elment.
-Nem hagylak el Kookie. Egyáltalán nincs terveim közt máshova menni.
-Jimin. Ha továbbra is a hasam és a combom fogod piszkálni, félre fogom érteni.
-Miért? Fogdossam magamat? Inkább azt mond meg hányra kell menned a húgodért.
-Fél négy körül. Miért?
-Őszintén mondom, éhen döglök és beugorhatnánk kajálni valahova suli után. - oldalra néz gondolkodás gyanánt. Kíváncsi vagyok mikor esik le neki, hogy éppen mit nézeget.. -Ha rendelek akkor pont kihozzák mire végzünk, de akkor hol esszük meg? Mit csinálsz miután haza viszed Micha-t?
-Nem viszem haza. Jön velem a munkahelyemre.
-Te jársz dolgozni? - nyitja el ajkait döbbentébe, de amikor felfogja mivel szemez összevonja szemöldökeit. -Ez a nadrág jól kiemel téged. - mondja elismerően. Miért hittem azt, hogy zavarba fog jönni?
-Szerinted a semmiből élek meg?
-Jogos.
-Elnéznél onnan?
-Aham. - felül és lepillant magára is majd vissza az enyémre. Ő most komolyan összeméri a sajátját az enyémmel? -Jézusom. Te mit eszel? Vagy ezt csak a nadrág teszi?
-Oké, mára túl sokat foglalkoztam veled. Nagy hiba volt.
-Nem kell velem foglalkozni, zaklatlak én helyette is.
-Pizzát rendelj. - a nap hátralevő részében, közöltem vele hogy hagyjon békén és figyeljen ő is az órára, mert miatta én nem tudok. Csodálom, hogy még nem szóltak ránk, bár nem szoktunk hangosak lenni. Szünetekbe ugyan úgy jött velem mindenhova és be nem állt a szája. Örültem mikor Taehyung megjelent, mert addig is legalább kicsit leszállt rólam és őt terheli. Viszont ami furcsa az az, hogy akárhányszor ránézek Jiminre fura érzésem lesz. Úgy tapasztalom, mintha tetszenék neki. Eszembe jut, hogy esetleg ilyen közvetlen és flörtölős a természete, de amikor Taehyunggal van nem olyan. Konkrétan össze mérte melyikünknek nagyobb a mérete, az ölembe feküdt és végig fogdosott, állandóan a számat nézi és már a mosdóból kimenet is flörtölni próbált velem. Magadból csinálsz hülyét Jimin, mert ha igaz a következtetésem, csúnyán kifoglak használni.
Jimin szemszöge:
-Mi ez a hirtelen itt alvás?
-Mi bajod volt reggel?
-Hagyj ezzel, nincs kedvem ehhez. Csak tedd túl magad rajta, én is azt csinálom. Leszarom.
-Elég nehéz nem erre gondolnom, ha Jungkook az orrom alá dörgöli, hogy neki elakartad mondani, nekem meg nem.
-Ezt mikor mondta neked? Egész végig vele voltam, hogy nem hallottam?
-Mondjuk, ha nem a farkát méregetted volna!
-Mert abba a nadrágba hatalmas volt neki! Rendes féltékeny lettem a méretére!
-Befejzd már be. Ez gáz. - ennek mi baja? Ha arról beszélnék, hogy egy csaj milyen kézre való, nem ezt mondaná!
-A mai itt alvásod nem alkalmas. Programom van. - kelek ki az ágyamból és keresem meg a nem létező naptáram. Egy random papír akad kezeim közé és úgy teszek, mint aki olvas róla. -A mai program szerint ki kell raknom a bunkó, neveletlen legjobb barátomat. Ohh jajj! Az pont te vagy. - mondom tettetett meglepődöttséggel. -Tudod hol a kijárat. - váltok komolyra.
-Akkor ha a problémád nem is, legalább azt mond el miért a suliban iszol? Megbuggyantál?
-Inkább te válaszolj nekem. Miért anyáskodsz? A haverom vagy! Az a dolgod, hogy hülyülj velem és szórakozzunk. Nem leszólnod kéne, hanem csatlakoznod.
-Nem anyáskodok, csak jót akarok neked.
-Én ma nagyon jól éreztem magam.
-Igen? Mitől, a piától? Az nem megoldás semmire.
-Dehogy is. Attól felfordult a gyomrom és kihánytam.
-Akkor? Mesélj.
-Jungkook miatt volt jó napom.
-Mert nézegetted a micsodáját? Te perverz!
-Te vagy itt az egyedüli perverz, hogy ez jutott eszedbe! Én arra gondoltam, hogy utánam jött és aggódott.
-Utánad ment?
-Igen. Amikor órán kint maradtam a mosdóba. Segített vissza menni órára és törődött velem önszántából.
-Te tényleg... azt gondolod, hogy ő önszántából tette?
-Miért gondolnék másra? Hahóó! Értem jött, hogy felkaparjon, pénz kérés nélkül!
-...aha.
-Beszélgettünk is egy csomót. Igaz kicsit letapiztam, de újra megtenném. Olyan feszesek a combjai basszus! Kénytelen leszek edzeni, mert én is akarok olyanokat.
-Kezdem megkérdőjelezni a szexualitásod.
-Ki nem kételkedik, ha Jeon Jungkookról van szó? De ne aggódj nem tetszik nekem. Szimplán csak jó pasi.
-Szerintem kihasznál téged amit jó barát módjára nem fogok eltűrni neki.
-Nem is igaz! Honnan tudhatnád? Én vagyok vele, te csak néha látod szünetekbe.
-Ami pont elég volt ahhoz, hogy megtudjam állapítani.
-Az nem kihasználás, hogy segíteni próbálok neki, ő pedig nem szégyenlős és elfogadja.
-Olyan vak vagy. - csóválja fejét lemondóan. Nem vagyok vak, csak javulok. Régen tényleg nagyon beképzelt voltam és elkényeztetett, de most javulok és semmi rossz szándékkal igyekszek segíteni valakinek. Ezzel mi a baj?
Sziasztok, ha tetszett ne
felejtsetek el Vote-olni.♡
ESTÁS LEYENDO
Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]
FanficGazdag Jimin, pénzre szoruló Jungkook. ___________________________ -E-Ez most mire... mire volt jó? - kérdezi reszketeg hangon. Elmosolyodok nyomorult valóján és végigsimítok arcán. -Ha Micha-t elveszik tőlem miattad.... garantálom, hogy mindenki m...