-Te sajtosat vagy sósat kérsz?
-Én nem kérek, köszi.
-Jungkook, ha mégegyszer meghallom, hogy nem kérsz akkor kétszer annyit fogok venni neked minden ízből. Ne kellemetlenkedj már! Tök szép napunk van és elrontod ezzel. Most nézz rá. - mutat Micha-ra akinek még az orrán is kék vattacukor maszatolódik.
-Sajtosat.
-Rendben. - fordul vissza, hogy kikérje. -Tessék. - nyomja a kezembe.
-Köszi.
-De rien, Mon amour. [Semmiség, Szerelmem] - becézget franciául, hogy Micha és körülöttünk lévő emberek ne értsék.
-Sziasztok!
-Szia, Harin.
-Ő kicsoda? - fordul mosolyogva Jiminhez.
-Park Jimin. Egy... egy közeli barátja.
-Jun Harin. - ráznak kezet. -Az óvodából ismerem, Jungkookot. A fiam és ez a cukiság ugyanoda járnak. - birizgálja meg Micha fonását amit még én csináltam. -És még jól megy a kapcsolatod? Ha jól emlékszem ma van a negyedik hónapfordulótok. Nem kéne vele lenned? - kíváncsiskodik.
-Nem észleltem eddig problémát, viszont ma dolgozik ezért nincs itt. De mi amúgy se tartunk hónapfordulókat. Legalábbis remélem, hogy ő se, és nem maradok szégyenbe, hogy ő meglep valamivel én meg nem vettem neki semmit.
-A barátnődet ismerve- szólal meg Jimin. -szerintem ő igenis tartja az ilyeneket, de elég megértőnek tűnik. Nem fog problémázni. Megelégszik egy szál rózsával is. - célozgat.
-Ha szeretnél kettesbe lenni Jiminnel, akkor Micha aludhat ma este nálam. Úgy is rég volt már ilyen és a fiam, meg a lányom amúgy is állandóan hisztizik érte.
-Velem kettesbe?
-Te vagy a párja nem? - leplezni se tudnánk, hogy ledöbbentünk.
-Honnan veszed ezt?
-Miért, tévednék? Látszik, hogy a pillantásotok egymás felé nem baráti és Jimin a ruháidba van. Ő már egy csomószor jött oviba Micha-ért, de egy csaj sose.
-Je suis désolé, je n'ai voulu pas être aussi clair. [Sajnálom, nem akartam ennyire egyértelmű lenni.]
-Ce n'est pas de ta faute. [Ez nem a te hibád]
-Most éppen kibeszéltek?
-Eltaláltad, ő a fiúm, de neki ezt még nem kell tudnia. - biccentek a húgocskám felé és várok Harin reakciójára, hogy mit szól ahhoz, hogy egy ellenkezőneművel vagyok együtt. Ő az egyetlen aki az én részemről tudja. Mert nekem csak ő volt Jimin előtt, de mégse mondanám barátnak, csak egy jó ismerősnek.
-Mindig is tudtam, hogy hajlassz a férfiak felé is.
-Honnan? Szokott nézni másokat? - féltékenykedik egyből és betúr egy adag popcornt amitől mókus pofija lesz.
-Milyen elegáns vagy. - nyomkodom meg a teli száját, de hamar rájövök, hogy nyilvános helyen vagyunk.
-Inkább azt mondanám, hogy túl távolságtartó a nőkkel.
-Na hát az nem is baj!
-Oó, basszuskulcs, de illetlen vagyok. Esetleg zavarok? Nem kellett volna csak úgy idejönnöm és ilyen témákat feszegetni.
-Téged zavar?
-Mm!
-Ez annyit tesz, hogy nem. Nincs kedved velünk jönni?
ESTÁS LEYENDO
Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]
FanficGazdag Jimin, pénzre szoruló Jungkook. ___________________________ -E-Ez most mire... mire volt jó? - kérdezi reszketeg hangon. Elmosolyodok nyomorult valóján és végigsimítok arcán. -Ha Micha-t elveszik tőlem miattad.... garantálom, hogy mindenki m...