-Gyere. Keressünk valami színes ceruzát, vagy festéket.
-Jimin, ha ölbe szoktatod megverlek! Tedd le!
-Nem fog hozzászokni. - makacsolom meg magam és nem törődve a fenyegetésével cipelem a szobámba kis húgát. A szekrényemhez viszem amibe a sulis cuccokat tartom, s azt kitárva hagyom válogatni. -Biztos tempera kell?
-Igen.
-Legyen. - bólintok rá. Kiveszek egy fehér lapot is amit berakok a nyomtatóba és az egyik közös választásunkat kinyomtatom neki. -Miért pont ezt a kis pillangót akarod?
-Mert Kookie is szereti őket és én neki akarom adni ajándékba. - súgja, nehogy meghallja Jungkook a nappaliba. -Ne mond el neki, de a kedvenc színét fogom használni!
-Igazán? Mégpedig?
-Kék. - a papírért nyúlt amit én oda is adok neki. Ecsettel, kicsi vízzel és a festékekkel térünk vissza az ebédelő Jungkookhoz.
-Mit alkotsz? - pillantana a színezőre, de Micha gyorsan elfordítja előle. -Jól van hugicám. - helyezkedik úgy, mint aki megsértődött. -Ezt megjegyeztem ám!
-Hagyd a művészt. - védem be Micha-t, aki heves bólogatásba kezd és félig-meddig elbújik mögöttem.
-Asztalnál fess, hogy ne kend össze magad.
-De ti is festékesek vagytok. - biggyeszti le ajkait.
-Ezt nem értem. - értetlenkedik, de nekem ugyanez volt a reakcióm. Hogy lehetnénk festékesek? Még a tempera sincs felbontva.
-A nyakatok. - válaszolja duzzogóan és az asztalhoz rohan Kook kérésére.
A telefonomon, ami nem mellesleg betörhetett valamikor tegnap este, megnyitom a fényképezőt és most látom, hogy tényleg van ott valami! Jungkookra nézek és neki is van ott folt, de ez nem festék, hanem szívás nyom.
-Figyelj már, Jimin. Te emlékszel valamire tegnapról?
-A lányokig megvan, onnantól semmi.
-Lehet, hogy..?!
-Nem, dehogy is. Lepattintottad a csajt, lehetetlen hogy összeszűrted vele a levet. Én meg biztos emlékeznék arra, ha egy jó estén lennék túl.
-Taehyung azt mondta hallotta hívásba a nyögéseid!
-Jó, talán mégse emlékeznék.
-Hol van Taehyung?! Ezért volt olyan fura, és nem fejezte be a mesélést!
-Ő besértődött rám mert- beszéd közben a bátyám szobájának ajtaját hallom meg nyikorogni- ideje lesz mennetek.
-Miért ilyen hirtelen? - kérdezi, de az éppen belépő báttyámra néz.
-Csak vidd már Micha-t. Jobban jár, ha nem marad. - arcommal próbálom tükrözni mennyire nem most van itt az ideje a kérdezgetősködésének. Nem kell minden családi "műsornál" jelen lennie, pláne nem a kis tesójának. Ennek az embernek inkább ne is legyenek a közelébe, mert rosszul jár mindenki.
Jungkook úgy néz ki hamar vette a jeleket, mert összedelőzködött és Micha hisztijével nem is foglalkozva, hagyta el vele a házat. Már csak egy gond van. A tesóm úgy bámulta őket, mint egy zombi. Remélem nem futnak össze többé..
xxx-Gyönyörű vagy.
-Kösz a bókot.
-Nem csak én nem bírom a képed. - mosolyodik el a felsértett ajkaimra pillantva. -Kivel verekedtél? A szád is felszakította.
VOUS LISEZ
Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]
FanfictionGazdag Jimin, pénzre szoruló Jungkook. ___________________________ -E-Ez most mire... mire volt jó? - kérdezi reszketeg hangon. Elmosolyodok nyomorult valóján és végigsimítok arcán. -Ha Micha-t elveszik tőlem miattad.... garantálom, hogy mindenki m...