33. Szeretkezünk.

252 19 0
                                    

2 év elteltével.

-Sajnálom. - állítom meg a sorozatot mikor lekapom benne a csajt.

-Még hány ilyen jelenet lesz benne? - szívja be élesen a levegőt.

-Még egy csók lesz a végén.

-Jimin, nagyon jó színész vagy, de ha rosszul esik neked, ha nem, ne haragudj de én ezt nem nézem végig.

-Kérni is akartalak, hogy kapcsoljuk el. Nekem is kellemetlen.

-Nekem amúgy is mennem kell. - szedelőzködik Taehyung. -Woo sokszor álmodozik nekem, hogy színész akar lenni.

-Igen? Valamelyik nap bevihetem körül nézni.

-Majd mondom neki. Jungkook te pedig igyekezz nem agyvérzést kapni amikor az Instád és a Tiktokod Jimin csók jelenetéből fog állni. Nagyon sokan Shippelik a csajjal és remélik, hogy összejönnek.

-Faszfej! - hajint utána egy párnát. -Na végre, hogy elment. Adj egy csókot.

-Édes vagy. - ülök a csípőjére és összérintem az ajkainkat.

-Szeretnélek megszeretgetni.

-Itt hagytam a telómat. - rohan be. -Ne haragudjatok, mindjárt folytathatjátok. - húzza le rólunk a takarót és az egész ágyat át túrja.

-Ott van a farzsebedben te nyomorék.

-Ó! Ez esetben hagylak titeket...

-Olyan bolond barátunk van. - rázom hitetlenül a fejem.

-Úgy érted barátod. - javít ki.

-Tudom, hogy már nem utáljátok egymást és szoktatok együtt lógni.

-Csak Micha miatt. - néz el a szememből a kis hazug.

-Persze, tudod kit próbálj átverni.

-Hol is tartottunk? - vált témát.

-Ott, hogy megakarsz szeretgetni.

-Ja igen. - mászik ki alólam és óvatosan elfektet. Mivel ma egész nap soriztunk és kényelmesbe öltöztünk, ezért könnyedén leveszi rólam a melegítő nadrágomat, ami alá nem vettem alsót. -Most megleptél. - pillant a félkemény hosszomra és puha mancsaival közre fogja.

-Mindig készen állok rád, még ha elég ritkán is megyünk tovább egy csóknál.

-Zavar? Mármint.. Csináljuk gyakrabban?

-Ne aggódj. - húzom fel magamhoz egy puszira, amit ő mélyít el a nyelvével. Kicsit oldalra fordítom a fejem és nyakánál átkarolva, közelebb vonom magamhoz.

-Nagyon szeretlek. - nyomja össze az arcomat és az orromra is kapok egy apró puszit, aztán megfoszt a felsőmtől is.

Hajamat cirógatva, szájával fülem mögött kezd kényeztetni. Kiismerte a gyenge pontjaimat.

Egy idő után egyre lentebb halad a nyálas csókokkal és ujjaival a mellbimbóimat morzsolgatja, néha ajkaival váltva.

-Kicsi baba poci. - simogatja meg az említett részemet. Kuncogni kezdek és édes valójára nézek.

-Mon amour, ez a te hibád. Csak azóta hízok amióta szerelmes vagyok és együtt vagyunk.

-Nekem nagyon tetszik. Kicsike, selymes és puha. - nyomja bele az arcát.

-Kookie ez csikis! - kezdek vergődni és hangosan nevetni. -Neh csináld.

-Jól van na. - nyom oda is egy pillangó puszit és hagyja, hogy kifújjam magam. -Imádom a nevetésed.

Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora