Visszaemlékezés:
"-Jimin. - oldozom ki a köntösét, hogy aztán eldőljek vele az ágyon. -Kívánlak.
-T-Tényleg?
-Mit szólnál hozzá, ha meglenne életünk első közös szeretkezése?"
Sose hittem, hogy egy férfival megfogom lépni ezt, de úgy éreztem készen állok, és ezt mi sem bizonyíthatta jobban abban a pillanatban, mint a vágytól lüktető merevedésem, ami egyedül Jimin miatt van jelen. Ő korbácsolt fel. A jelenléte, a teste és a szerelmem iránta.
-Biztos vagy benne? - bizonytalankodik.
Az az igazság, hogy bennem is van egy kis félsz, hogy mi van, ha nem fog menni, de ha nem próbálom meg, sose tudjuk meg.
Vastag ajkára csókolok és közénk suttogok.
-Vágyok rád kétségtelenül. - szavaimtől csak elvigyorodik és lenyúl az ágy melletti táskájához ahonnan síkosítót és kotont húz elő. -Miért hordozol ilyeneket magaddal? - kérdésemre csak elvörösödik és lehajtja a fejét, mintha szégyelné magát. Egyből leesik. -Ha ez most összejön nekünk, ugye tudod, hogy véget ér a nyitott kapcsolat?
-Tudom és nem érdekel. - rázza meg a fejét aranyosan és egy csókba invitál, közben az ujjamra nyom a síkosítóból. -Nem vágyok más társaságára csak a tiédre. - bizonygatja.
-Rég csináltam ilyet.. és fiúval még sose. - mondom idegesen és síkos ujjaimat a bejáratához érintem.
Csinálnom kéne tágítás előtt valamit? Ahogy közénk nézek látom, hogy még fel van izgulva, szóval akkor nincs más dolgom, mint biztosítani a lazaságát, ugye?
Minden mindegy alapon elkezdem tágítani és szemmel kísérem minden reakcióját. Látszólag nagyon is türelmetlen, csak nem akar rámszólni. Ahhj bassza meg! Nekem ez nem fog menni.. Minek kezdtem egyáltalán bele? Mintha nem lett volna eddig is olyan szar és kínos a helyzet, még elkezdtem lankadni is az idegességtől. Francba! Most még csak nem is a farka zavar be, hanem a stressz, hogy befog-e zavarni.
Pont végzek a tágításával mikor megszólal.
-Semmi baj, Kookie. - simogatja meg az arcom. -A szándék megvolt.
-De nem. Ez.. Ez nem. Ez nem jelent semmit! - hebegem összevissza. Megkér, hogy feküdjek a hátamra én pedig teljesítem neki. Azt hittem majd felém mászik és lesz valami, de ehelyett elfeküdt mellettem. Elkezdte simogatni magát és kezével hamar megállapodott farkán, amin a bőrt húzogatta. Fel-felsóhajtva a másik kezét fenekéhez vezette, hogy ujjait feltolva kényeztesse magát jobban.
-Mhm! Kh-Khookie. - nyögi a nevemet, végig tartva a szemkontaktust. Orcái kipirulnak, ajkai elnyílnak és megannyi sóhaj távozik közülük. Érzem, ahogy alul erre már én is megmozdulok. Még egy kicsit élvezem a műsort mielőtt magamhoz nyúlok és élvezettől eltorzult arcára kényeztetni kezdem magam és egy hosszúra nyúlt csókért hajolok, míg a végén saját döbbenetemre ösztönösen felétornyosulok és felváltom a magán munkálkodó kezeit a sajátjaimmal.
Olyan gyönyörű ilyenkor is.. Miért is ne menne, ha ilyen szexin fest alattam? És ha most összejön, akkor soha senki nem lehet vele ilyen helyzetben rajtam kívűl. Csak az enyém lehetne, anélkül, hogy nélkülöznie kéne a szexet. Francba is, kívánom és megkell lépnem ezt a szintet vele!
ESTÁS LEYENDO
Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]
FanficGazdag Jimin, pénzre szoruló Jungkook. ___________________________ -E-Ez most mire... mire volt jó? - kérdezi reszketeg hangon. Elmosolyodok nyomorult valóján és végigsimítok arcán. -Ha Micha-t elveszik tőlem miattad.... garantálom, hogy mindenki m...