24. Újra együtt.

262 22 4
                                    

Jungkook szemszöge:

Hihetetlen ez az alak! Mi az istent keres még Jimin közelébe? Már figyelmeztettem, de úgy látszik nem volt neki elég. Rohadt kétszínű köcsög!

-Mit csinálsz az ajtaja előtt?

-A kis drágád- mondja gúnyosan. - éppen maszturbál, mert te nem tudod kielégíteni a vágyait.

-És te mi a faszért hallgatózol? Orrba vágjalak?

-Mmh... - hallok meg egy apró nyöszörgést. -..Jhungkhook!

-Még szakítás után is az én nevemet nyögi. Biztos nehéz lehet neked.

-Fog ez még változni. - mondja kitartóan.

-Ha nem lépsz ki az életéből, elintézem hogy gyűlöljön téged és ő maga taszítson el magától. Értetted!?

-Mi a faszért hallgatóztok? - nyílik ki az ajtó és azzal a kérdéssel találjunk szembe magunkat amit nemrég én szegeztem Taehyunghoz. -Nem ismeritek a magánélet fogalmát? Jézusom. - utat vág közöttünk és dühöngve, orra alatt elhordva minket, megy a konyhába. Hihetetlen. Tudja, hogy tudjuk hogy maszturbált és még csak nem is érdekli komolyabban. Én azt se tudnám hova piruljak. -Ma csak szendvics kell. - szól oda a bejárónőnek aki bólintva jelzi, hogy érti. -Te minek jöttél tegnap? - kérdezi az ősellenségemet.

-Beszélni akartam veled.

-Mondtam, hogy nem fogok beszélni veled arról a csókról!

-Nem lehetne, hogy valamikor kettesbe legyünk és ezt megvitassuk?

-Nem. - vágom rá Jimin helyett is.

-Jungkook, neked ehhez most semmi közöd. Jelenleg csak egy ismerősöm vagy.

-Mi van nem sikerült elmenned, hogy ilyen ingerült vagy?

-Hah! Ki vagy offolva. - nevet ki amiért Jimin csak egy ismerősnek tart.

-Csak Taehyung miatt szakítottam. - nyögöm be. Ha már én vagyok a rossz Jiminnek, akkor legyen Tahyung is az.

-Mi? - kérdezik egyszerre annyi különbséggel, hogy Jimin döbbenten ezzel ellentétbe Tae ijedten.

-Én se beszélhetek veled kettesbe?

-Nem! Jogom van hallani mivel vádolsz. - kiált rám teljes riadtsággal. Innen tudhajtja Jimin is, hogy nem hazugság lesz az amit mondok.

-Ez ránk tartozik Jimin. A mi kapcsolatunkról lesz szó.

-És miért pont most akarod elmondani az okait? Én kértelek nem is egyszer, hogy magyarázd meg, most meg besaraznád a haveromat, mert megmert csókolni mikor te elhagytál? Kösz, de nem kell.

-Jimin ha-

-Menjetek haza. Most nem vagyok kíváncsi rátok.

-Azt mondtad, hogy ide költöztetsz.

-Akkor meg menj a cuccaidért addig se látlak! Pihennem kell, mert reggelre felidegeltetek.. - masszírozza meg a fejét a halántékánál. - végszóra a szendvicse is elé kerül.

Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora