32. Taekook barátság?

204 19 0
                                    

-Jimin, ez nem a világvége.

-Nőtt két kibaszott pattanás a homlokomra! Életembe nem voltam ragyás! Így hogy álljak Jungkook elé? Mindjárt hazaér!

-Rajzolj oda egy görbét és egy mosolygós arc lesz belőle.

-Kösz Tae. Igazán sokat segítesz ezzel!

-Tedd előre a frufrud és probléma megoldva.

-Olyankor olyan vagyok, mint egy nyomorék gomba.

-Ne hisztizz már. Menstruálsz, vagy mi bajod?

-Megjött Jungkook! Hallottam!

-Vele azért ne legyél ilyen faszfej, mert kiábrándul. - köcsögösködik tovább.

-Mondjad neki, hogy rosszul érzem magam és nem akarok senkit látni. - szaladok az ágyba, Taehyung pedig rögtön távozik a szobámból, hogy hiteles is legyen a hazugság.

-Oda nem mehetsz be. - hallom meg tompán a barátomat.

-Nem léphetek be a saját szobámba?

-Egyedül akar lenni a pasikád. Kicsit szarul van.

-Akkor meg pláne, hogy nem hagyom magára!

-Várj. Őszinte leszek, csak hagyd.

-Tae kussolj vagy megtéplek! - ordítok ki mielőtt bevallhatná neki.

-Ne reagáld már túl Jimin! Ha ennyi miatt kevésbé leszel jó neki akkor húzzon el a picsába!

-Miről van szó? - hallok lépteket a szobába, amitől sírni támad kedvem.

-Menj el.

-Csináltam valami rosszat? - bessüped mellettem az ágy, jelezve közelségét.

-Ezúttal nem te vagy a probléma, csak a Mr. Tökéletesnek kell lennem uraság.

-Nem kell annak lennem, mert az vagyok!

-Azért nőtt két orbitális ragyád, mi?

-Megverlek. - pattanok ki az ágyból és kergetni kezdem.

-Elég legyen. - kap el a felsőmnél fogva. -Elmagyaráznátok mi a franc történik?

-A kis szerelmednek fáj a lelke amiért kezd csúnya lenni.

-Ha még egyszer lemered csúnyázni szétverlek.

-Igaza van. - bújok a mellkasába, hogy ne láthasson.

-Mon Amour, láthatom az arcod?

-Nem szeretném.

-Rendben, de így hogyan randizunk?

-Majd elviszem helyetted randizni, én már úgy is láttam a fejét.

-Biztos vagyok benne, hogy még így is szép, nem értem miért csinálja ezt.

-Hallottad Jimin? Nyugodjál le. Tetszel a palidnak.

-Hagyjad Tae. Ha neki kellemetlen akkor nem erőszakoskodok. De azért egy csókot még kaphatok?

-Majd ha Tae már nem lesz itt. Akkor annyit adok amennyit csak szeretnél.

-Óó ugyan! Már amúgy is mennem kell, nem zavarok tovább.

-Ha szeretnél maradhatsz. - ajánlja fel Jungkook amivel szerintem minkettőnket meglepett. -Így se úgy se tudunk majd randizni Jiminnel.

-Dehogy maradok! Micha tegnap egész nap zsongott amiért vidámparkba viszem. Megyek érte oviba és estére hozom. Sziasztok!

Az elkényeztetett. (Jikook) [Befejezett]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ