"תקשיב קחי את הטלפון הזה ככה הוא לא יגלה את מקומך" אמר השוטר שנתן לי את הנוקייה שלי.
"תודה רבה לך" אמר אבא ולחץ לו את היד,
ישבנו בסלון השעה הייתה אחת בלילה השוטר הלך ואבא ואני נשארו לשבת בשקט."איך נכנסת לזה?" שאל אבא ואני נאנחתי הוא לא הראשון ששואל אותי את זה ואין לי תשובה לזה.
"אני לא יודעת, באמת לא משנה כמה ניסית להזכר לא הצלחתי פשוט.." גנחתי והוספתי "אם הייתי יודעת הכל היה יותר טוב".
"טוב שתדעי את עוברת לישון עם רותם בחדר ממחר" אמר אבא בקול מצוווה,
"אוף!" אמרתי ושלבתי את ידי על חזי.
"אין מה לעשות זה הגנה הטובה ביותר שנוכל לתת לך" הוא נאנח וקם מהספה והתקדם למדרגות, "אני בטוח שהכל יסתדר, אני לא היתן למשהו רעה לקרות לכולכם".
---------------
"חוזרים לעבר אה?" שאלה יותר נכון התבדחה יעל לאחר שסיפרתי לה הכל.
"לצערי" אמרתי בזמן שהכנסתי קוראסון לפה, בארוחת הצוהריים.
"שלוש שעות אנגלית הרסו אותך?" שאלה יעל והסתכלה עליי במבט דואג.
"לא רק זה" אמרתי ויעל נאנח, "עצוב מה שקורא פה" אמרה ואני הננתי.
"טוב בואי נלך לשיעור אומנות הראשון בשנה" אמרה יעל ומשכה אותי אל תוך כיתת האומנות.
"תראו תראו העם זאת יובי?" שאל הקול הכי לא מתאים עכשיו, "אכן זאת אני, אור סבן" עניתי וחיוך נפרש על שפתיו.
"מה אתה עושה פה?" שאלה יעל והתקדמה לכיון השולחן שלו ושל הארי.
"יש איחוד גם במקצוע יצירה ולא רק במגמות" אמר הארי וקרץ לה והיא גלגלה עיינים.
"טוב אז אני תקוע אתכם פה גם" אמרתי ושלבתי את ידי, "תקוע? מה את לא נהנת איתנו?" שאל אור בזלזול.
"מאוד נהנת" השבתי בטון מזלזל.
"אוקיי תלמידים לשבת" נכנסה מורה מבוגרת שמנסה בכוח לא לראות מבוגרת.
___________
"יובי!" צעק קול מוכר ואני הסתובבתי לכיוון הקול, אור עמד מאחורי קצת מתנשף.
"מה סבן?" שאלתי והוא ניסה לסדיר נשימה,
"היום בערב את נגדי במגרש ליד הבית שלי אחד על אחד" אמר ואני התפוצצתי מצחוק."אחד באיזה שעה, שתיים אתה רוצה להפסיד לי בכוח" השבתי וחיוך עלה על פניו,
"תשובה לאחת שש וחצי, תשובה לשתיים אני חושב שדווקא אני לא זה שיפסיד"."נראה ונחייה" אמרתי והושתתי יד ללחיצת יד והוא החזיר, "ביי" אמרתי לו ואני ויעל התקדמנו למחוץ לבית ספר.
נראה ונחייה אור סבן.
--------------
אנחנו רק בשליש אז לא להילחץ יש זמן ליובל, אם היא תצליח בלהגשים תחלום שלה, או שהוא יגיע קודם?
YOU ARE READING
הבת של המאמן
Adventure*גמור* יובל בתו של מאמן הכדורגל המפורסם בעולם יובל ליו בת ה18 למדה מאביה הכל על הכדורגל, ליובל אין קבוצה כי אין קבוצות נשים באזור, ואביה נתן לה להיכנס לקבוצת הבנים ששם פוגשת את האויב שלה אור סבן הקפטן של הקבוצה. אור סבן בן 19 הקפטן של קבוצת הכדורגל...