פרק 23

461 27 0
                                    

"תראו תראו" אמר אור בזמן שהקפיץ תכדור, הוא היה במגרש לבד עד שהגעתי.

"באתי בישבלך" אמרתי וסמנתי לו למסור לי תכדור לאחר שהנכתי את הטלפון.

"נו אז איך עם הטלפון החדש" שאל בזמן שהתמסרנו עם הכדור באוויר "חרא טלפון איך יסתדרו איתו פעם".

"כל דור וטכנולוגיה שלו" אמר והוסיף "תחשבי שהילדים שלנו היו בטכנולוגיה אחרת לגמרה".

לרגע שתקתי והפכתי לעגבנייה ונראה שלפי הבאת פניו הוא הבין מה הוא אמר.

"כאלו לא! לא הילדים שלנו במובן הזה" הסביר והוציא ממני גיחוחים, "אה? את רוצה ילדים איתי?" שאל עם חיוך מעוות.

"לא! פשוט זה מצחיק התגובה שלך" עניתי והשפלתי מבט ממבוכה "כן אני מאמין לך" אמר ואני גלגלתי עיינים.

פתאום הוא יתקופף והופיע מתחתי עם חיוך מהובט.

"למה את מסמיכה?" שאל ואני נהפכתי עם לעוד יותר אדומה "סליחה כאלו אתה צריך לבקש סליחה".

"טוב בוא נלך לשחק" אמרתי וברחתי מתח המיני, "בסדר יובי".

"סתום תפה סבן!" צעקתי משום מקום.

"סתמתי" ענה והרים ידיים לכניאה.

_______

"טוב אז אחד על אחד מי שמכניס קודם מנצח" אמר אור ואני הננתי.

אור מסר תכדור לשטח פנוי אני הראשונה שמגיעה לכדור אני משטלתת על הכדור ומתחילה לרוץ לכיוון השער אור אחרי, אור עוקף אותי ועומד לפני בתנוחת הגנתית,
"את לא תעברי אותי יובי" אמר ואני חייכתי חיוך מעוות, עשיתי תזזוה עם הגוף והצלחתי לעבור את אור התקדמתי לכיוון השער ובאתי לבעוט.

פלאשבק

"אנחנו נשחק אחד על אחד עם תעברי אותי את תקבלי ארטיק" אמר אבא לאחר שבקשתי לשחק מולו כי הוא אימן את אחיי הגדולים.

"היא לא תצליח היא בת" אמר רותם ואני הוצאתי לשון לכיוון שלו והוא הזעיף פנים.

אבא שלח תכדור לשטח מת אני רצתי הכי מהר שלי אבל אבא הגיעה קודם אני נעמדתי מולו מנסה לחטוף את הכדור שום דבר לא עומד בני לבין הארטיק שלי.
"קדימה מתוקה" אמר אבא וכאלו התגרה בי אז דרכתי על הרגל שלו עם נעלי הבובה שלי, אבא שיחרר תכדור ואני השטלתתי על הכדור ורצתי לכיוון השיר אבא אחרי בעטתי והכנסתי גול.

"את גדולה איך רואים שאת הבת של מספר 10 אגדי!" אמר אבא בזמן שמרים אותי באוויר.

"היא עברה על החוקים! היא רמאית" הכריז רותם בזמן שנראה כועס.

"רותם הקינא עושה קמטים" השיב איתמר ורותם נתן לו מכה.

"רותמי לפעמים צריכים קצת לרמאות בשביל לנצח" ענה אבא.

"בואו נקנה לכם גלידה" אמר לי אבא והתקדם למיכל בת השנתיים ששיחקה בדשא.

-----------

בגלל שחופש עוד רגעה נגמר כל יום עד סוף החופש אני מעלה לכם פרק☺️
תודו לי אחר כך.

הבת של המאמןWhere stories live. Discover now