אני נהנה מכל רגעה עם יובל מעולם לא הרגשתי ככה עם בחורה ועדיין בכלל לא שכבנו, אתמול זה היה נורא ואיום ורק מלחשוב על זה בלי להקיא.
פלאשבק
"לא וגם היום הוא לא שלח כלום הוא פשוט נעלם"
"כן איזה מוזר, תקשיב אתמול אבא שלי קנה אקדח ושם אותו מתחת לכרית שלו אני בטוחה שהוא ישן עם העין אחת פתוחה" השיבה יובל מהקו השני של הטלפון.
"תהיא מוכנה אני יורד לקחת לשתות ואבות שלי בסלון" אמרתי לה "בהצלחה אור" השיבה וצחקקתי.
"אני מתגעגת עלייך" אמרה יובל והרגשתי את אותו הדבר "גם אני" עניתי לה.
"אתה מתגעגע לעצמך?" שאלה בציניות ואני זרמתי איתה "מאז שפגשתי אותך אני לא אותו אור" השבתי והיא צחקה.
"אור אתה יוכל לשבת איתנו?" שאל אבא כמר שישב ליד אבא פינחס ליד שולחן של המטבח.
"אה.. יובל אני ידבר איתך עוד מאת" אמרתי ליובל "אוקיי נשיקות" אמרה
"חזרה" השבתי."מה קרה?" שאלתי שתיישבתי מולם הם נראו מתוחים מאוד.
"מי מת?" שאלתי ועכשיו עם נלחצו "חס וחלילה טפו טפו טפו" אמר אבא פינחס
"אז מה קרה?" שאלתי עכשיו עוד יותר בלחץ."אתה יודע אתה סוג של בזוגיות ראשונה אמיתית, אתה מאוהב מעל הראש אבל תמיד תזכור שאתה בן נוער" הפסיק אבא פינחס ונתן לאבא כמר להמשיך.
"בגיל הנוער יש הרבה הורמונים אתה כבר עברתה את התקפי הורמונים האלו" אמר והוסיף "אבל תזכור שיובל עוד לא עברה והיא צריכה לתקלם לכל זה להרגשות של מקומות חדשים".
אבא פינחס פצח את הפה,
"אתה לעומתה שחקן פורנו, אתה מבין את העולם וכל זה. יובל הייתה צריכה בן זוג לראשון שלה שירגיש אותה..." לפני שהמשיך התפוצצתי עליו "אז אתם רומזים לי להיפרד ממנה כי אני שכבתי מיליארד פעמיים עם בנות ואני מנוסה מזה?!" שאלתי בכעס מוצדק."תן לי לסיים לדבר אור!" אמר והמשיך "אבל בגלל שאתם כל כך מאוהבים זה דבר מטופש להיפרד עליו, אז ככה תהיה עדיין מאוד מאוד רק שהיא מבקשת תתחיל להגביר תקצב" סיים אבא פינחס ונתן לאבא כמר לדבר.
"לפני יגיע הרגעה של האיבוד בתולים מומלץ לתמצות בעולם של המשחק המקדים לפני, בשביל להרגיע אותה למה שעלול לבוא".
"לפני שאתה לוקח לה תבתולים מומלץ לקחת את יובל לבדיקה תקינה לגוף האישה בשביל לתת לה גלולות" הסביר ואני בשוק מכל זה.
"הכי אבל הכי חשוב אור. הוא שהיא תהיה מוכנה שזה יובא ממנה, אתה יכול להציא רעיונות אבל היא זאת שמחליטה פה." אמר אבא פינחס.
"למה אתם יודעים את כל זה?" שאלתי בהלם מוחלט. "לקחנו שיעורים של שני אבות לבת כי בעתיד מסביר לליאן" הסביר אבא כמר.
"אני הולך להקיא עכשיו" אמרתי ורצתי לשרותים "זאת תגובה הגיונית ככה אני הגבתי שההורים שלי ניסו לסביר לי על מין בטוח עם האקס שלי!" צעק אבא פינחס.
YOU ARE READING
הבת של המאמן
Adventure*גמור* יובל בתו של מאמן הכדורגל המפורסם בעולם יובל ליו בת ה18 למדה מאביה הכל על הכדורגל, ליובל אין קבוצה כי אין קבוצות נשים באזור, ואביה נתן לה להיכנס לקבוצת הבנים ששם פוגשת את האויב שלה אור סבן הקפטן של הקבוצה. אור סבן בן 19 הקפטן של קבוצת הכדורגל...