עיינים שלה עיינים החומות דבש האלו גרמו לי להתקרב עליה.
היא לא נרתעה היא רק חייכה החזרתי לה חיוך איך אפשר שלא החיוך הזה כל כך חם ואוהב, עכשיו היא התקרבה וחזה בידי ואני בשלה.
שכבנו על הדשא מעלנו כוכבים אנחנו לבד שני טיפשים שוכבים פה ומסתכלים אחד על השני עם חיוכים מטופשים.
"אתה יודע אבא שלי ואני היינו הולכים ביום הולדת שלי להסתכל על הכוכבים נהננו לא רק מלצפות עלה מלהיות ביחד" הסבירה,
"למה את מספרת לי את זה?" שאלתי עם חיוך מרוח על הפנים."כי את אותה הרגשה אני מרגישה פה, את השמחה הזאת שהייתה לי חסרה שנים" היא השפילה את מבטה ולא נהנתי.
תפסתי את סנטרה והרמתי את ראש בשביל לישר מבט "אני לא רוצה שתהיא נבוכה" הסברתי והיא הסמיכה חיוך גדול נפרש על פניה.
"שהייתי קטן וליאן הייתה בת שנתיים אהבנו ללכת לים כולם. הייתי רוצה להכנס לעמוקים ואבות שלי פחות רצו, יום אחד רצתי לבד לעמוקים בלי שהם ראו נכנסתי לעמוקים ולא ידעתי לשחות טוב, תבעטי אבא כמר קפץ למים והרים אותי לאחר שהם הוציאו אותי הם כעסו על ואני הייתי ילד ממש קטן, התחלתי לבכות והם הרגישו רגשות השם אז הם קנו לי וליאן ארטיק לא אחרי שארבעתנו נכנסו לעמוקים" אמרתי והתפוצצתי מצחוק יובל אחרי נהנתי להסתכל עליה צוחקת היא כל כך יפה.
"את כל כך יפה" אמרתי ולרגע היא השתתקה לפני שהבנתי מה אמרתי היא ענתה לי "גם אתה ממש חתיך".
"תודה" אמרתי והשפלתי מבט יובל טפסה לי את הסנטר והרימה את מבטי לכיוונה,
"אתה כל כך חתיך למה להסתיר ממני את את הפנים האלו"."טוב אני ילך" אמרה יובל וקמה אני קמת אחריה היא התקדמה לכיוון היציאה ואז הסתובבה והשפילה את מבטה לריצפה.
"אממ אור"
"מה?"
"אני רוצה לגיד לך משהו"
"מה את רוצה להגיד לי?"
"אני אוהבת אותך אור סבן"
משם היא ברחה לכיוון החשכה.
אני לא מאמינה למה שאמרתי לו אמרתי לו שאני אוהבת אותו ואני באמת אוהבת אותו.
עברתי להליכה והתחלתי ללכת קצת יד תפסה לי תכתף הסתובבתי בשביל לפגוש את פניו של אור המתנשף.
"אני אוהב אותך גם יובל ליו" אמר ולפני שהצלחתי לענות הוא ריסק את שפתיו על שלי.
התנשקנו אני ואור פאקינג התנשקנו!
YOU ARE READING
הבת של המאמן
Adventure*גמור* יובל בתו של מאמן הכדורגל המפורסם בעולם יובל ליו בת ה18 למדה מאביה הכל על הכדורגל, ליובל אין קבוצה כי אין קבוצות נשים באזור, ואביה נתן לה להיכנס לקבוצת הבנים ששם פוגשת את האויב שלה אור סבן הקפטן של הקבוצה. אור סבן בן 19 הקפטן של קבוצת הכדורגל...