אני עומד מול דלת החדר שלה נושף עמוק ודופק על הדלת.
"זה אני אור" אמרתי ושמעתי רעש פתיחת מנועל. כבר עומד לי רק מהמחשבה.
"אתה יכול להכנס" אמרה ונכנסתי לחדר חשוך עם נרות שעווה אדומים.
"כן יובל מה את עושה?" שאלתי כי יובל שמה לי כיסוי על עיינים.
"אני רוצה לגרום לך להנות" ענתה ואני כבר התחרמנתי.
"פאק כן תעשי את זה" אמרתי והרגשתי שנשכבתי על המיטה, "תוריד חולצה וגם את הכיסוי" אמרה ואני עשיתי את זה.
"פאק כל החלומות שלי מתגשים הרגע" אמרתי לאחר שראיתי את יובל עם תחפושת ארנב האדומה ומחזיקה אזיקים ביד שלה.
"רגע יש לך מפתח?" שאלתי והיא הננה לחיוב, "אז למה את מחכה?" שאלתי והיא אזקה אותי למיטה.
_____
"כן.. זה היה טוב"
"כואבת לי הרגליים"
"זה מעולה עשיתי עבודה טובה"
"עשיתה עבודה טובה מאוד"
"יש לך פה משהו לבן ליד השפתיים"
"מצחיק" אמרה ואני ניקיתי את השאריות של כן....
"יובל את יכולה לבוא אני יודע שזה שעה מאוחרת פשוט אני חייב לדבר איתך" נשמע קולו של רותם מצד הדלת.
"פאק! רגע רותם!" צעקה יובל ועלתה מעליי בשביל לרדת מהמיטה, "איך תצאי את חצי צולעת" עניתי וגיחחתי והיא זרקה על את האזיקים.
"סתום!" צעקה ויצא מהדלת היפיפה שלי לומדת טוב מאוד.
"מה אתה רוצה רותם?" שאלתי והוא גיחח.
"מה מצחיק?" שאלתי והוא חייך חיוך מעצבן."את חייבת לעבוד על זה אחרי סקס ללכת ישר" אמר ואני נהייתי אדומה.
"אל תדאגי גם עם היית יושבת עדיין הייתי זוכר את הצעקות שלך, 'אור כן יותר חזק או מהר דחוף'" אמר ואני נהייתי אדומה.
"שקט רותם!" צעקתי והתחלתי להרביץ לו.
"אני מרגיש מבוגר אחראי" אמר איתמר ועמד בפתח הדלת של החדר שלו.
"אתה נראה עייף" אמר רותם ואני הננתי לחיוב.
"כן, בגלל יובל שצעקה 'איך זה נכנס שם זה כזה גדול!'" אמר והוא ורותם התפצצו מצחוק.
"יש הרבה צעקות שלו שמעתם ופספסתם" אמר אור שנשען על מהקה הדלת. פאק הוא כזה סקסי בלי עוד עכשיו.
"איזה מוזר זה לראות את אחותנו הקטנה חרמנית רק מלהסתכל על החבר שלה בלי חולצה" אמר רותם והוציא אותי מהמחשבות.
"אם הייתי לובשת נעל היא הייתה בתוך הראש שלך ממזמן!" אמרתי והוא תפוצץ מצחוק.
------
פרק האחד לפני האחרון😪
YOU ARE READING
הבת של המאמן
Adventure*גמור* יובל בתו של מאמן הכדורגל המפורסם בעולם יובל ליו בת ה18 למדה מאביה הכל על הכדורגל, ליובל אין קבוצה כי אין קבוצות נשים באזור, ואביה נתן לה להיכנס לקבוצת הבנים ששם פוגשת את האויב שלה אור סבן הקפטן של הקבוצה. אור סבן בן 19 הקפטן של קבוצת הכדורגל...