"ליאן מה את רואה?" שאלתי את ליאן שצפתה במסלול דוגמנות.
"נשים יפות!" אמרה ליאן עם פה פעור.
"הן יפות אבל לא כמו מיכל!" אמרה ובילבלה אותי כל כך.
"יובי בואי למעלה מהר" אמר אור שיצא מהמטבח עם שקית ביסלי.
"אני באה, ביי ליאן" אמרתי ונשקתי את הראש שלה.
"מה אור?" שאלתי וסגרתי את הדלת אחריי.
"בואי שבי לידי" אמר וסימן לי לשבת לידו.
"מה קרה אור?" שאלתי וחזקתי את ידו הוא נראה לחוץ.
"תקשיבי לי עד הסוף ואז תחליטי בסדר?" שאל ואני הננתי לחיוב.
"אז כך. זוכרת את הפעם שהמנהל של ברצלונה באה לבית ספר שלנו וחיפש את אבא שלך?" אמר ואני נזכרתי. "כן".
פלאשבק.
"אז הבחור רצה את יובל לברצלונה?" שאלתי בהתרגשות ויוסי הננן לחיוב, "זה חדשות טובות!"
"כן" אמר אבל לא נראה מרוצה. "יש אבל נכון?" שאלתי והתיישבתי על הכסא."אני לא יכול לסוע איתה והיא בטח לא תיסע לבד" אמר יוסי ואני הבנתי אותו..
"אז אני יטוס איתה, רק שתגמור בית ספר קודם" אמרתי והוא הננן לחיוב.
"בגלל זה קראתי לך רק תהיה צריך לחתום על טפסים דל הורה מלווה" אמר ואני ולקחתי עט.
"אני יעשה הכל בשביל יובל ואם זה לטוס עד ספרד אני יטוס לספרד" אמרתי והוא חייך חיוך מרוצה.
"היא זכתה" אמר ואני גיחחתי, "אני זכיתי" השבתי הוא גיחח.
סוף פלאשבק
"אז?" שאלתי וכל ליבי דפק.
"שתסיים את כיתה יב וכולם היו בים או בטירונות את ואני על מטוס לספרד" אמר ואני חייכתי.
"שחכת מנשף" אמרתי והוא חייך, "איך אפשר לשכוח מהנשף נעשה נשף בבית החדש שלנו שם" השיב ואני חייכתי.
"לא אכפת לי מה היה העיקר שזה היה איתך" הסברתי והוא תפס אותי חיבקתי אותי חזק חזק.
"יובי כל חיי השתנו ברגע שנתת לי סטירה לא יצאת לי מהראש רק רציתי להיות איתך לגעת בך להקשיב לך להסתכל עלייך לגעת ובשער החום היפה שלך ועיינים החומות האלו" אמר ואני לא הפסקתי לחייך.
"אותו דבר קרה לי איתך לא משנה כמה ניסיתי לברוח ממך תמיד היית שם לצידי איתי ונגדי" אמרתי והוא לא חיכה לרגע וכבר ריסק את שפתיו על שפתי.
נתתי ללשון שלו לחקור את חלל הפה שלי, הלשנות שלנו התנגשו ורקדו אחת עם השניה. בלי עוד ועוד מזה!
גנחתי לתוך פיו והוא חייך, התנתקנו באי רצון.
"נשבע לך שאני יעשה לך ילדים כל כך הרבה ילדים יפים כמוך" אמר לתוך פי, "ואל תשכח חתיכים כמוך" השבתי לפיו.
"לא שכחתי פשוט לא רציתי לצאת נרקיסיסט" אמר ואני דחפתי אותו אחורה.
"זה מה שאני אוהבת בך".נתתי לו סטיר והוא היה בשוק. "למה זה היה טוב?" שאל ואני גיחחתי.
"תמות מכוער או שתמשיך לנשק אותי"
--------
זה נגמר...
עברנו הרבה לא? מאיובים לחברים לזוג.
אני אוהבת אותם כל כך שמחתי לקרוא את התגובות שלכן ועל הרצון לעוד פרקים.
אני יודעת שהיה לי הרבה שגיאות כתיב זה לא משהו שאני יכולה לשלוט בוא אני לא הפסיק לכתוב בגלל זה.
אנחנו נצא להפסקה קצרה אחרי הפרק בונוס.
ואז נחזור לספר חדש מהניילון אני יודיע פה שהוא יצא.
תקבלו הצצה ועוד השמח לראות אותכן שם גם.
זכרו אתן לא לבד אם קרה משהו עם משהו או הטרדתם או קיבלתן הודעות מטרידות לפנות למוקדים לעזרה, להורים הכי חשוב, לצערנו זה קורה הרבה במציאות הזאת יובל היא לא היחידה, במזל יובל ניצלה מזה וכן פנתה למשטרה שלבסוף החליטה לעזור.
אבל יש כאלו שהסוף לא היה הטוב, ולצערנו זה לא מאת תהיו ממקדות אל תיפלו בתמימות של עצמכן מקווה שלא תהיו הבאות בתור.אוהבת והתגעגע מעין.
(אגב יש תספר השני כבר מוכן ממליצה ללכת לקרוא אותו עפ תרצו לראות עוד מהמשפחה הזאת🥰)
YOU ARE READING
הבת של המאמן
Adventure*גמור* יובל בתו של מאמן הכדורגל המפורסם בעולם יובל ליו בת ה18 למדה מאביה הכל על הכדורגל, ליובל אין קבוצה כי אין קבוצות נשים באזור, ואביה נתן לה להיכנס לקבוצת הבנים ששם פוגשת את האויב שלה אור סבן הקפטן של הקבוצה. אור סבן בן 19 הקפטן של קבוצת הכדורגל...