התיישבתי על המיטה ליד יובל ששוכבת על המיטה והיא בטלפון, גנחתי והיא הורידה את העיינים מטלפון.
"נו מה קרה איתה?" שאלה והתיישבה מאחורי, נאנחתי היה קשה להרגיע אותה היא לא הבינה מה קורה פה.
"היא בסדר אבא כמר הרגיעה אותה היא רצה הישר לחדר שלהם" נאנחתי ונשכבתי על הירכיים שלה, "הייתי צריך לבקש מאבות שלי לדבר איתה" הוספתי והיא הננה.
"זה בסדר זה תגובה נורמלית היא לא הבינה מה קורה פה" אמרה ואני הסכמתי איתה באמת צריך לדבר איתה על זה.
"טוב אז מה אתה רוצה לעשות עכשיו?" שאלה ונשמע בטון שלה פלרטטני, "מה את רוצה לעשות?" החזרתי לה באותו טון.
"יופי לך להתקלח ונראה סרט" היא אמרה ועכשיו כל הצפיות שלי נפלו, "בסדר אמא"
עניתי והיא גיחחה."רוצה לבוא?" שאלתי והיא זרקה אליי כרית "סוטה" אמרה.
"חבל את מפספסת" עניתי לה והסמיכה "כן ידוע לי" נכנסתי למקלחת ותפשתתי והדלקתי תמים ונכנסתי.
_____________
"ביי תהני במתמטיקה" אמרתי יובל שנשמע צלצול בית הספר, "אתה בטוח שאתה לומד מתמטיקה?" שאלה ואני תפסתי אותה לנשיקה קצרה.
---------
"נו אז איך הכוס של סגנית הקפטן?" שאל אחד מחברי, "עדיין לא נהנה" אמר הארי בטון מבואס.
"למה אתה נשמע מאוכזב? אתה לא זה שמאוהב ועדיין לא עושה" אמרתי והתחילו שריקות.
"אז אתה רוצה לשכב" שאלו אותי או יותר נכון אמרו לי, "ברור שאני רוצה אני מאוהב ולתמזמז זה לא הדבר שמספק כמו סקס אני אני נהנה מזה והיא מרגישה בסדר עם זה"
עניתי ותופפתי עם העיפרון על השולחן."אז תתחיל לפתח אותה לעוד עולמות" אמר אחד מחברי, "אתם יודעים כמה זמן לקח להם להתחיל לישון ביחד או לתמזמז" אמר הארי הקנאיי.
"אומייגד ככה הוא הגיב שהוא ראה אותך לוקחת גלולות" יעל צעקה וגרפה כמה מבטים מהסובבים.
"כן" אמרתי בלחש, ישבנו על המדרגות מול המגרש, "מייקי ואני כבר שכבנו לעומתכם ואנחנו רק חודשיים ביחד" אמרה בהתרגשות.
אה כן שחכתי להגיד יעל ומייקי התחילו לצאת הם צמודים יותר מאי פעם אני ואור נראים ליד כמו זוג גרוש באמת.
"בוקר טוב בנות" אמר ומייקי והתיישב ליד יעל, "בוקר טוב במבי" ענתה לו יעל והם התנשקו נשיקה שנחשבת להם קצרה.
"טוב אני ילך לאימון למה אתם עושים יותר מידי מתח מיני" אמרתי וקמתי לרדת.
הלכתי לדשא וראיתי משהו עומד באמצע הוא שם לב עליי ותקדם לכיוון שלי לידו עמד עוד בחור נראה שהם רבו אחד עם השני.
"את יובל ליו?" שאל הבחור הגבוה בן השניים.
"מי שואל?" שאלתי ויד נכרחה סביב כתפי.
אני נבהלתי.
YOU ARE READING
הבת של המאמן
Adventure*גמור* יובל בתו של מאמן הכדורגל המפורסם בעולם יובל ליו בת ה18 למדה מאביה הכל על הכדורגל, ליובל אין קבוצה כי אין קבוצות נשים באזור, ואביה נתן לה להיכנס לקבוצת הבנים ששם פוגשת את האויב שלה אור סבן הקפטן של הקבוצה. אור סבן בן 19 הקפטן של קבוצת הכדורגל...