⚠️אזהרה בפרק יאמרו דברים מינים ויקרא דברים, לכל אלו שצעירים מידי או שלא מעוניינים לקרוא מומלץ לדלג על הפרק, אתם לא תפסידו דברים חשובים שקשורים לעלילה⚠️
"טוב אז מי מוריד קודם?" שאלתי והשפלתי את מבטי, "רוצה שאני יוריד חולצה?" שאל ואני הננתי.
אור הוריד את החולצה וחשף את השרירים שלו הוא היה חטוב החושרמוטה, פאק למה אני מקללת.
"סגרי תפה את מריירת" אמר אור וסגר לי את הפה, "אה.. טוב אני ידליק את המים של המבאטיה" אמרתי והתכופפתי.
"הנה המבאטיה מלאה" אמר אור עכשיו להוריד את שאר הדברים ולהכנס קודם בשביל שלא תראי כלום?" שאל אור ואני הננתי.
הסתובבתי לכיוון הדלת ושמעתי את אור פותח את המכנס ויוצא ממנו, אני מרגישה אותו תופס את הכתפיים שלי, "מרגיש שאת מאוד רוצה להסתובב" לחש לי אור באוזן והסמכתי.
"לא סוטה!" צעקתי והוא גיחח, "הפסד שלך" אמר ואני נאנחתי.
"נכנסתי מבטיח" אמר והסתובבתי תפסתי את אור שוכב בהמבאטיה האמת הכל חשוף אבל אני נהנת להסתכל על הכל שם.
"נהנהת מנוף?" שאל אור וחיוך סקסי על פניו, "אל תסתכל אור תעצום עיינים" אמרתי והוא עשה כאלו הוא עוצם העיינים.
הסתובבתי לכיוון הפוך ממנו התחלתי לתפשט, לאחר שסיימתי עמדתי עם חזייה ותחותונים לבנות וקיפלתי את הבגדים.
הורדתי את החזייה והתחתונים ובאתי להכנס לצד השני אבל יד תפסה אותי ומשכה אותי לשבת קצת לפני אור.
"את חושבת שתברחי ממני?" אמר אור ונישק את שקע צווארי, "חבל לא הצליח לי" עניתי לו ואור בתגובה נשח לי את שקע הצוואר.
גנחתי ואור ליטף לי את הבטן. "זה תקין מה שאני מרגישה מתחת לבטן?" שאלתי בתלהבות ואור עלה למעלה יותר למעלה עם הנשיקות.
"אני הולך לסמן אותך לאחר המשפט הזה" ענה אור וקצת הפחיד אותי, לרגע הוא מצץ את הצוואר שלי חזק ובתגובה גנחתי.
"השארתי לך עכשיו סימן" אמר אור ואני צחקתי.
_________
יצאנו מהמקלחת שתנו התופים המגבות יצאנו בזמן התמזמזנו, זרקתי את אור על המיטה.
"שובבה שלי" אמר ואני עליתי עליו, המשכנו להתנשק.
"רוצה לנסות משהו?" שאל אור בזמן שהנתשמנו, "מה?" שאלתי לא יודעת אני מרגישה חמה או כמו שאור אוהב להגיד חרמנית.
"אני יכול לתעסק לך בשדיים מבטיח לך את תהני מזה" הציעה ואני הננתי לחיוב, "כן לנו להתקדם קצת הזוגיות" עניתי והוא הנן לחיוב.
הורדתי את המגבת שלי וחשפתי את השדיים שלי מול אור.
YOU ARE READING
הבת של המאמן
Adventure*גמור* יובל בתו של מאמן הכדורגל המפורסם בעולם יובל ליו בת ה18 למדה מאביה הכל על הכדורגל, ליובל אין קבוצה כי אין קבוצות נשים באזור, ואביה נתן לה להיכנס לקבוצת הבנים ששם פוגשת את האויב שלה אור סבן הקפטן של הקבוצה. אור סבן בן 19 הקפטן של קבוצת הכדורגל...