פרק 30

438 23 0
                                    

"מחזור סדיר?" שאלה הרפואת ואני הננת,
"יופי" השיבה.

"טוב תשבי על המיטה" אמרה הרפואת ואני התיישבתי על המיטה.

"רק שניה אמי בודקת משהו" אמרה הרפואת ואני הסתכלתי על אורטל.

אני אוהבת איך שאורטל נראת, השער הג'ינג'י החומי שלה ועיינים הכחולות אפורות האלו ואף הגדול שלה שמתאים רק לה, והגוף הזה של הדוגמנית הקביות בבטן שלה מקנא.

"איך את הרגשת שלקחו את הנה?" שאלתי אותה בשביל לקליל תאווירה.

"עשיתי את זה בשביל האקס שלי, הייתי מתוחה מאוד אבל אמא שלי הרגיעה אותי" אמרה וליטפה לי תגב.

"עובר בסוף הכל לטובה עכשיו אני יכולה לעשות עם אח שלך הכל לגרום לו להיות מאושר" אמרה וקרצה לי.

_________

"הנה אבא שלך מתקשר" אמרה אורטל וענתה לו היינו באוטו אחרי הכל אני קוראת בפעם המאה תכתביות של קופסאת הגלולות.

"שמעתי מאיתמר שלקחת אותה לרופאת נשים"

"כן עכשיו אנחנו באוטו בחניון"

"נו הכל תקין ספרי הכל"

"אוקיי. אז היא נתנה ליובל תגלולות ואמרה לה להתחיל לקחת שתתרגל עליהם והכל סדיר אצל"

"טוב לשמוע, יובלי את בסדר?"

"כן אבא אני בסדר"

"אני מקווה שתשתמשי בהם רק לתפתחות הגוף שלך"

"נראה" אמרתי ואורטל ניתקה.

"תני כיף יובלי" אמר אורטל וסימנה עם היד לכיף החזרתי לה.

________

יצאתי מהמקלחת ושמתי תחתונים חזייה אני לא צריכה כי אני הולכת לישון עכשיו.

"את באמת רוצה להרוג אותי" אמר אור אה וכן הוא היה החדר כל הזמן.

"אתה מחזיק יפה מאוד לא ככה" אמרתי והתקדמתי למיטה לאחר שלבשתי את את תחתונים שלו כאלו עם מכנסיים.

"תעביר לי תתיק" אמרתי והוא נתן לי את התיק שלי, הוצאתי בקבוק מים ואת גלולות הוצאתי אחת ובלעתי אותה בעזרת מים.

"מה זה?" שאל אור לאחר שכיסה אותנו בשמיכה שהיא בעצם ציפית של שמיכה.

"גלולות" השבתי והוא נראה יותר בהלם,
"למה את לוקחת גלולות?" שאל אור ונראה לחוץ.

"בשביל לתרגל עלהם ככה רופאת הנשים אמרה" אמרתי ואור התיישב פתאום.

"כן אבל למה הלכת לרופאת הנשים?" שאל ונראה לחוץ מאוד "רק אני או שחם פה" אמר אור הוריד את החולצה.

"עכשיו גם לי" עניתי כי אני מסוננוות משרירים שלו.

"בכל מקרה התחלתי לקחת גלולות בשביל לפתח את גוף התינוקת שלי קצת וגם בשביל אתה יודע.." אמרתי והוא בלע רוק.

"טוב זה טוב לתרגל לזה" אמר ושננו ישבנו אדומים כל כך.

"למה אנחנו כל כך מבוישים אולי בוא נקליל את אווירה" אמרתי ואור חייך עליי "כן מה קרה לנו פתאום" השיב ואני צחקתי.

הוא התקרב לנשק אותי ואני התרחקתי קצת
"פתאום את לא בקטע?" שאל ועשה פרצוף נעלב, "הפתעת אותי פעם באה אל תפתיע אותי".

"עכשיו מותר ל..." לפני שהוא סיים רסקתי את השפתיים שלי על שפתיו והוא זרם, פתחתי את הפה שלי קצת והוא חדר עם לשונו ולשונות שלו התנגשו הוא חקר את כל חלל הפה שלי כמו תמיד.

"כן" גנחתי לתוך הנשיקה פתחתי קצת את העין שלי וראיתי את ליאן עומדת בכניסת החדר של אור אני נראת מבוהלת מאוד.

"אור!" אמרתי והתנתקתי "מה קרה שובבה?" שאל אור בחיוך סקסי ואני סימנתי לו להסתובב.

"ליאן חכי!" צעק לכיוון ליאן שברחה בדיוק החוצה מהחדר, "נו באמת" אמר ורץ אחריה.


הבת של המאמןWhere stories live. Discover now