פרק 49

379 15 2
                                    

"מזל טוב!" צעקה יעל והחזיקה מתנה בידיה, לאחר שאבדתי את הבתולים אתמול בלילה התקשרתי ליעל וסיפרתי לה הכל והיא כמובן באה הנה עם מתנה.

"היי יעל, כן למה הבאת לי מתנה?" שאלתי מבולבלת מהמצב. "חברה שלי אבדה בתולים היא חייבת מתנה על זה" ענתה ונכנסה לחדר והתיישבה על המיטה וסימנה לי לשבת לידה.

"נו מה יש במתנה?" שאלתי והיא חייכה חיוך זומם. "תפתחי ותגלי" ענתה ונתנה לי את המתנה.

פתחתי את המתנה האדומה שנתנה לי, פאק! למה לא חשבתי שזה מה שהיא תביא לי!

"מה זה?" שאלתי אפילו שידעתי מה זה. "תחפושת סקסית שתשב עלייך בול" אמרה בשמחה ואני הפכתי לאדומה כמו עגבנייה.

"את לא אמיתי!" אמרתי והיא הננה לחיוב, "את משוגעת!" אמרתי והיא צחקה.

"אור ימות על זה" אמרה בשמחה ואני נאנחתי. "על מה אני ימות?" שאל אור מפתח הדלת.

הוא הסתכל על התלבושת של ארנב האדומה, "אה כבר כל כך מהר?" שאל וחיוך זומם עלה על פניו.

"כדאי שאני הלך" אמרה יעל והתקדמה לכיוון הדלת יצא ממנה וסגרה אותה.

"יום אחר יום מפתיע ממש נהנת" אמר אור ונישן על מהקה, "לא הייתי צריכה להגיד לה, אבל אם לא הייתי אומרת היא הייתה נעלבת ממני".

"טוב, חסר לך שאת לא לובשת את זה בסקס הבא" אמר והדליק את הטלוויזיה.

"אני לא סופרת אותך" עניתי וזרקתי את הבגד לארון. "ממש, לא זרקת אותו לפח זה רומז לי משהו" אמר וקרץ לי.

"חרא!" אמרתי ונשכבתי לידו.

"אני עובד מאוד קשה סליחה שלרוב אני לא פה" אמר ונאנחתי, "זה בסדר אתה עוד מאת מסיים בית ספר אתה צריך כסף".

"מתחיל לעבוד בשביל דירה לשננו" ענה וגיחח ואני צחקתי, "עם המחירים של הארץ צריך להתחיל לעבוד בכיתה ו'" אמרתי והתפוצצנו מצחוק.

"לא הייתי מוצא משהו מרגש בחיים כמו להיות איתך" אמר ואני נשכבתי עליו.

"אני יכולה להגיד רק כנל אבל זה הרבה יותר מי רק כנל" השבתי והוא ליטף את הראש שלי.

"אני אוהבת אותך אור סבן וזה קשה להסביר כמה" אמרתי והוא ליטף את ראשי.

"כנל".

_______

מרגישים תסוף?

הבת של המאמןWhere stories live. Discover now