עבר חודשיים מאז שאני ואור הפכנו לזוג באופן רשמי, לפני שבוע אבא שלי פגש את אור הוא לא נרגע מזה רואים בעיקר כי הוא מגזים עם האימונים בעיקר לאור.
נצחנו תמשחק הראשון וגם כל השלושה אחריו, עלינו לרבע גמר אור נחשב לקפטן הטוב ביותר.
כמובן שנבחרת ישראל לנוער יש סגל שבוא אור סבן, לאחר שאור שמע שיש מיונים לנבחרת בנות הוא שלח אותי, ועמד בחוץ עם אבא שלי ואדדו אותי כאלו אני עושה את צעדיי הראשונים בחיים.
אני מחכה עכשיו לתשובות עם עליתי לשלב הבא או לא.
"יובי את חייבת לשמוע על משהו מחריד" אמר אור שנכנס לחדר הוא נישק אותי והתיישב לידי.
"מה קרה אור?" שאלתי, עדיין לא מצאתי לו שם חיבה חוץ מי סבן.
"ההורים שלי עשו לי שיחה על מין או אהבה כמו שהם קוראים לזה" השיב והוסיף "הם ידוע שזיינתי את כל כוסיות בשכבה שלי".
"אבל עכשיו אולי תעשה את זה מי יחסי אהבה ולא רק מינים" עניתי והוא חייך ונשכב לידי.
"נו מה היום קיבלת ממנו? מכתב עם ארס בקבוק יין עם נחש ארסי בתוכו" שאל אור ואני גחחתי "כלום" עניתי והוא נראה מופתע.
בחודשיים האלו קבלתי מפדופיל הזה יותר מידי חפצים, בהתחלה זה היה דובי עם מצלמה, ישבתי שזה מי אור אז שאלתי אותו והוא אמר שזה לא ממנו.
לאחר התקרית זאת קיבלתי שוקולד ולאחר שהמשטרה בדקה בשוקולד היה רעל כבד שהיה מרדים אותי ליומים.
"טוב אז אמרתי לך שאני חייב לך דובי" אמר אור ואני גחחתי "גם דובי עם מצלמה?" שאלתי ואור צחק.
"אז הנה" אמר ונתן לי דובי לבן שכתוב עליו
'יובי אין פה מצלמה כי זה יקר מידי' צחקתי כל כך חזק כמו שמעולם לא צחקתי מדובי ככה."טוב אז את רוצה שנתחיל?" שאל אור וחיוך סקסי נפרש על פניו "סוף סוף" עניתי והוא תפס אותי והתקדמתי עליו.
תנשקנו ולא רציתי לשחרר את זה הוא יודע מה הוא עושה הלשונות שלנו משחקות אחת עם השניה אני אוחזת בוא כאלו הוא התקווה האחרונה שלי, אנחנו מנתקים רק לקצת זמן וחוזרים לתמזמז.
זה הדבר יחיד שאנחנו יכולים לעשות, אני עדיין לא מרגישה אני רוצה את זה עדיין,
אבל כן נהנת מהרגעים האלו אני יודעת שהוא זה שיקח לי את הבתולים מקווה."את יודעת שאפילו לתנשק איתך כמעט גורם לי לגמור" אמר אור ואני צחקקתי "אני לא יודעת מזה הרגשה של לגמור אבל נראלי גם אני" עניתי והוא המשיך לנשק אותי.
"יובל ליו ואור סבן!" צעק אבא שלי מבעד לדלת, "כמה פעמיים אני צריך להגיד לכם לא לנעול את הדלת שרק אתם שם!" אמר ואני ואור צחקנו.
"בסדר אבא עוד מעט אני פותחת" השבתי ואור ואני המשכנו לתמזמז.
YOU ARE READING
הבת של המאמן
Adventure*גמור* יובל בתו של מאמן הכדורגל המפורסם בעולם יובל ליו בת ה18 למדה מאביה הכל על הכדורגל, ליובל אין קבוצה כי אין קבוצות נשים באזור, ואביה נתן לה להיכנס לקבוצת הבנים ששם פוגשת את האויב שלה אור סבן הקפטן של הקבוצה. אור סבן בן 19 הקפטן של קבוצת הכדורגל...