פרק 29

429 27 2
                                    

"כן יובל? לא שמעת על דפוק" אמר איתמר לאחר שתפרצתי לו לחדר בזמן שתמזמז עם חברה שלו אורטל הם ביחד שנתיים.

"הוא זה מה שחיפשתי" אמרתי שראיתי תגלולות על השידת הלילה שלו.

"לא לא ולא" אמר איתמר ולקח אותם מהשידה, "אין לי בעיה שאתם בזוגיות ומתמזמזים אבל זהו זה גבול".

"אורטל איפה קנית אותם?" שאלתי את חברה שלו מתעלמת ממה שאיתמר אמר,
"אממ, איתמר היא הלכת לרופאת נשים בכלל?" שאלה אורטל את אחי.

"לא שידוע לי" אמר ויסתכל עליי,
"לא, לא הלכתי למה אני צריכה?" שאלתי ושתיים הננו לכן.

"את בכלל מתחננת לשכב עם חתיך השרירי הזה?" שאלה אורטל וגרפה מאיתמר מבט מאוכזב.

"לא פשוט יעל אמרה שזה מסדר תמחזור ומגדיל את ציצי" השבתי והמבט ושאיתמר דפק לי וגם הצחוק של אורטל היו שווים את זה.

"זה קצת נכון, רוצה שאני יקח אותך לרופאת הנשים?" שאלה אורטל ואני הננתי "טוב תלכו אני לא הולך לשום מקום" אמר איתמר ולקח תמחשב שלו.

"אה ואורטל" אמר איתמר ואורטל הסתובבה עליו.

"שאת חוזרת תזכרי לספר מה קרה עם המטרידן הזה שיש לכם בגדוד" אמר ואנחנו יצאנו מחדר לכיוון הכניסה.

אורטל היא טייסת בחל האוויר ואיתמר לוחם במגלן אני אוהבת את הסיפור של איך הם הכירו.

"טוב אז איך הלילות עם החתיך?" שאלה אורטל בזמן שהתניעה תמכונית שלה ושל איתמר, הם חלקו כסף למכונית כי הם ישנים אחד עצל השניה כל הזמן אפילו שהיא גרה בצפון רחוק רחוק מפה באיזה קיבוץ בשם כינרת.

"מה זה הרגשה של גמירה?" שאלתי אותה את השאלה שמטרידה אותי מאז שאור היה פה בפעם האחרונה.

"הרגשה משחררת מאוד" אמרה ובחיוך בזמן שפנינו לכביש הראשי, "למה את שואלת?" שאלה ואני נאנחתי.

"לפני יומים אור אני תמזמזנו אז הוא אמר שרק מי לנשק אותי הוא מחזיק את עצמו לא לגמור" השבתי והיא צחקה, "הייתי צריכה לחשוד בזה כל גבר אומר את זה שהוא נמשך ממש לאישה אומר את זה" השיבה.

"אה אוקיי" אמרתי וחייכתי מאושרת מזה.

___________

בשביל לדעת את הסיפור אהבה של אורטל ואיתמר תהיו צריכים לחכות קצת.

הבת של המאמןWhere stories live. Discover now