פרק 35

446 20 0
                                    

דפקתי בדלת של אח של יובל הבכור איתמר.

"פתוח" אמר ונכנסתי, "אה איתמר אני יכול לשאול אותך שאלה?" שאלתי והוא הננן לחיוב.

"מה השאלה החבר החתיך של אחותי?" שאל ואני התיצבתי מולו, "שאלה שאתה לא חייב לענות עלייה" הסברתי ושפשפתי את ראשי.

"יובל סיפרה לי לפני שלושה חודשים על אמא שלכם אבל בסיפו שלה היה הרבה חורים, והיום רותם אמר לי שהוא יקבל אותי ויאמין בי על זה שאני יסדר את חייה הוא רמז בעיקר על העבר" הסברתי לאיתמר שנראה מאוד רציני.

"אני לא חושב שאפשר לשנות את העבר, אבל אתה יכול לעזור לה בבעיות עכשיו ואנחנו יודעים מה הבעיה עכשיו" הסביר ואני הבנתי, הוא מתכוון לפדופיל והסטוקר הזה.

"אבל הוא נעלם פתאום אולי נמאס לו" אמרתי ואיתמר חשב לפני שענה לי.

"לא. אמר והסתכל עליי הוא מחכה לרגע מסוים בשביל לתקוף, האמת שאני חושב שאני יודע איזה שניה הוא מחכה" אמר והסתכל עליי.

"בפורים עוד חודש אנחנו נוסעים לחול וליובל היה מבחנים נוספים אז היא לא באה אבל אתה תשאר איתה בכל זמן בכל מקום וכנראה גם תתפוס אותו" הסביר ונעמד לידי.

"אל תעזוב אותה לא משנה מה" לחש לי באוזן והוסיף "העבר שלנו היה מחריד אבל העתיד יכול להשתנות לטובה" ויצא מהחדר.

חיפשתי בטלפון את המספר של יובל או איך שאני קורא לה,
'יובי שלי'.

"הלו אור' ענתה לי לאחר שתי צלצולים.

'היי יובי'
'איך היה ההסבר?'

'בסדר אני אוהבת את המאמנת היא מזה מצחיקה ונחמדה ומבינה'

'את חושבת שהתקבלת על הראשון או שיתנו לך להבחן לשלב הבא?'

'אני חושבת שכן התקבלתי הרמה לא הכי גבוה בכל מקרה לא משקעים בכדורגל נשים אבל יש כשרונות גדולים'

'ועל זה נאמר נשים זה העם היותר יפה'

'אז אני מורידה לזה'

'את אומרתי שיש לי טעם גרועה?'

'כן כי לפני נמשכת לבלונים במקום חזה'

'אני מת'
'טוב מחכה לך בחדר שלך'

'ביי אור'

'ביי יובי'

אני לא יתן לדבר רעה לקרוא לך.

הבת של המאמןWhere stories live. Discover now