-1-

2K 100 48
                                    

***Çok seveceğiniz bir zaman yolculuğu çevirisiyle karşınızdayım. Toplamı 50 bölümden oluşuyor. Bölümler çok uzun ama 25 bölüme sığdırmayı düşünüyorum. Günde iki bölüm paylaşacağım. İyi okumalar 💕

Bellatrix'in mahzeni o kadar karanlıktı ki, üç yanan asayla bile, Harry uzattığı elinin ötesini göremiyordu. Gözleri dikkatle altın yığınlarının üzerinde gezindi ama parlak çöplerin arasında Hufflepuff Kadehi yoktu. Her adımda, büyülü nesnelerden kaçınmak giderek daha zor hale geldi: sayıları o kadar hızlı arttı ki bacaklarında keskin ağrı nöbetleri hissetti.

Harry bir kez daha asasıyla havada bir yay çizdi, dikkatle yoğun alacakaranlığa baktı ve uzakta parlak bir şey parladı. Bir güneş ışını gibi parıldayan nesne, elmaslar ve devasa inci kolyeler arasında göze çarpıyordu. Pırıltıdan büyülenen Harry, çoğalan mücevher yığınlarının arasından ilerledi, artık onları hissetmiyordu ya da ne yaptığının farkında değildi.

Sonunda oraya vardığında dikkatini neyin çektiğini gördü. Bir cep saati olduğu ortaya çıkmıştı: Ağır kadran, sanki içeriden sihirle doluymuş gibi, garip, dünyevi olmayan bir ışık yayıyordu.

"Hermione," diye seslendi Harry, yüzeylerden gelen ışık ayağının altındaki şeyi yansıyacak şekilde ters çevirerek. - Ne diyorsun?

Ancak Ron daha hızlıydı ve elindeki nesneye değerlendirici bir bakış atarak hayal kırıklığıyla içini çekti:

"Bu bir Hortkuluk değil."

Ama Harry artık onu duyamıyordu - kadran, başka tarafa bakamayacak kadar büyüleyici bir ışıkla parıldamıştı. Uzaklardan gelen  mantığının sesi bunun yanlış olduğunu, şu anda bir Hortkuluk araması gerektiğini ve büyülü bir saati inceleyerek bir sütun gibi dikilip durmaması gerektiğini söylüyordu.

Aniden eli yandı ve Harry gözlerini kırpıştırdı, ancak şimdi bir şeylerin ters gittiğini fark etti: oklar çok hızlı dönüyordu. Öyle ki, tek bir bulanık silüet halinde birçok şekle bürünmüştü.

Alnından soğuk terler  boşaldı. Hermione'nin endişeli sesi uzaktan geliyor gibiydi.

—Harry! Bırak! Hemen, - arkadaşı  ona koşarken bir çığlık koptu. Lanetli hazineler, kızgın bir şekilde, her yerde çoğaldı. Griphook artık uzakta küçücük bir figürdü.

Hermione cep saatini devirmek niyetiyle elini kaldırdı, Ron da onunla aynı anda uzandı - ve avuçları kadrana değdiği anda, odayı parlak bir ışık doldurdu.

Sanki saatten, dayanılmaz derecede parlak ve kör edici bir ışık çıkmış gibi görünüyordu. Tüm sesler, geçen bir treninkine benzer sağır edici bir gürültü tarafından yutulmuştu: her saniye daha da yükselen korkunç, büyüyen bir uğultu vardı.

Duygulara bakılırsa, Harry'nin iç organları önce bir kıyma makinesinden geçirildi ve ardından paslı bir iğne ile çarpık bir şekilde dikildi. Gözlerimin önünde her şey döndü ve düştü; Etraftaki alan, mahzeni tamamen yutan yoğun, viskoz bir sisle kaplandı. Birkaç acılı andan fazla sürmemiş olmalıydı ama onlar için olup bitenler sonsuza kadar uzanıyordu.

Harry hırıldadı. Agresif hava basıncı neredeyse dayanılmaz hale geliyordu: ciğerleri patlıyordu ve Hermione'nin elini o kadar sert sıkıyordu ki neredeyse kırılan kemiklerin sesini duyabiliyordu...

Tek görebildiği ışıktı - göz kamaştırıcı beyaz ve dayanılmaz derecede parlaktı...

Ve sonra her şey netleşmişti.

***

Harry ağır bir şekilde dizlerinin üzerine çöktü ve ellerini yere koydu - derisine saplanan küçük taşlar ve keskin dallar avuç içlerini anında incitmeye başladı. Başı  hâlâ korkunç bir şekilde dönüyordu, ancak acı veren sıkışma hissi kaybolmuştu. Sendeleyerek ayağa kalktı ve asasını kaldırdı.

RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin