-24-

555 43 17
                                    

Şubat ayının başlamasıyla birlikte tüm profesörler, iki kat daha büyük bir şevkle TOAD'ın yaklaştığını  hatırlatmaya başlamıştı.

Profesör Flitwick ders kürsüsünden "Unutmayın," diye ciyakladı, sesi büyüyle daha da güçlenmişti,  "TOAD'unuz yüksek seviyede olmadığı sürece çoğu işveren özgeçmişinizi dikkate bile almaz. Ve Bakanlıkta iş bulmak için dördüne de ihtiyacınız vardır. Akademik Sertifika, IDS'den çok daha önemlidir ve çok daha fazla talep görmektedir."

Ancak ani endişeye, heyecana karışan sadece profesörler değildi. Ailesi tarafından talimat verilen Abraxas, İksir, Biçim Değiştirme ve Büyü derslerinde tam not almalıydı ve Alphard Black -herkesi şaşırtacak şekilde- yaklaşan Gryffindor maçına rağmen Quidditch antrenmanını haftada ikiye düşürmüştü.

Kendini derslerine vermiş olan Harry, Hogwarts'ta her şeyin yolunda olduğuna neredeyse kendini ikna etmişti. Hermione sürekli olarak ona her yarım saatte bir çalışması, çalışması ve tekrar çalışması için bağıran büyülü bir saat takmıştı, bu yüzden beşinci yılından daha da kötü görünüyordu. Ortak salonlar artık  boştu ama kütüphanede iğnenin bile düşebileceği bir yer yoktu; ortalıkta yükselen bir panik ve giderek artan gerilim havası vardı.

Bu iddia ancak Harry Ron ve Hermione'yi terk edene kadar sona ermişti. O ve Tom haftalardır konuşmamışlardı ama kalabalıkta onun koyu renk saçlarını ve cübbesinin yakasındaki Baş Oğlan  rozetinin parıltısını gördüğünde göğsü acıyla kasılıyordu. Bu daha çok mideye inen ve ciğerlerdeki tüm havayı dışarı atan bir darbe gibiydi.

Tom'un Harry'yle bir daha teması olmamıştı - kalem ya da bıçak istememişti - ama herkes onun açıkçası kötü ruh halini fark etmişti. Harry ortak salona girer girmez sessizlik hakim oluyordu. Küçüklerden birkaçı ona bakmayı ve Harry onlara bakmaya başlayıncaya kadar gözlerini kaçırmamayı alışkanlık haline getirmişti. Ocak ayının ortasında, Lucrezia onu erkekler yatakhanesinin önünde köşeye sıkıştırmış ve kollarını kavuşturarak Harry'nin, herhangi birinin kafasını uçurmadan önce Tom'la barışmasını istemişti. Bazen, Ron ve Hermione'yle toplantılarından döndüğünde, Avery'nin oturma odasının köşesinde "Gryffindor'lar" ve "hainler" hakkında bir şeyler mırıldandığını ama dişlerini sıkarak cevap verme dürtüsüne direndiğini duymuştu.

Zamanla Tom'un öfkesi dinecek ve bu gerçekleştiğinde Bina içindeki gerilim de ortadan kalkacaktı. Tom, Harry'den bıkacaktı çünkü istediği her şeyi öğrenmişti, onun içini dışını incelemişti, sadece bedenini değil, aynı zamanda ruhunu da atomlarına ayırmıştı ve yakında muhtemelen dikkatini başka bir şeye çevirecekti. Bu düşüncenin Harry'e güven vermesi gerekirdi ama bunun yerine sadece kusmasına neden oluyordu.

Sınıfta Tom'un cevaplarını tahmin etmeye başlamıştı, bu yüzden artık yumuşak, imacı sesini duyduğunda istemsizce başını çevirmiyordu. Artık etraftayken çekinmiyordu. Ancak Harry, Tom'un başka biriyle konuştuğunu duyduğunda - iğrenç derecede çekici, sakin ve tamamen sahte- o kadar öfkeyle çığlık atmak istiyordu ki, bunun yerine dişleriyle yanağını sertçe ısırmak ve zaten sıkılmış olan metalik tadı hissetmek zorunda kalıyordu. Tom'un nerede olduğunu bilmek için arkasına dönmesine bile gerek yoktu . Ayrı geçirilen her saniye ona aralarındaki şeylerin ne kadar değiştiğini hatırlatıyordu.

Harry'yi özellikle sert bir şekilde vuran ve yalnızca tüm iç kısımlarını sıkı bir düğüm haline getirmekle kalmayıp, aynı zamanda kalbini boğazında bir yere koymaya zorlayan tek ders İksir'di. Kazanı havaya uçurduğunda ve öfkeli Profesör Snape ona doğru uçarken bile, Harry son haftalarda peşini bırakmayan korkunun yarısını bile hissetmemişti. Zindanlardaki o uzun saatlerde zaman duruyordu; dakikalar sonsuz saatlere dönüşüyor ve saniye ibresi hareket etmeyi reddediyordu. Tam bir sessizlik içinde oturan, yalnızca kendi çarpan kalp atışlarıyla kırılan, etrafı yakıcı duman bulutlarıyla çevrili olan Harry, sanki bir tür hareketsiz kabusun içine düşmüş gibi hissediyordu.

RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin