-17-

711 52 22
                                    

Sonuçlarına rağmen, Ron ve Hermione'ye söyleme kararı doğruydu ve bu, beraberinde kurtuluşu da getirmişti. Harry son birkaç haftadır saklamak zorunda kaldığı o utanç verici sırrın ağırlığının kalktığını hissediyordu ve işler biraz daha kolaylaşmıştı. Zihni açık ve istikrarlıydı. Artık inkarın, yalanın olmadığını anlamış ve kabul etmişti; tam tersine, derinlerde bir yerde kök salmış bir güven kazanmıştı. Ve olup bitenler hala son derece zor bir sınav olarak algılansa da, sonuçlarından tamamen kurtulmanın imkansız olduğu, geçmiş kaygılar artık onu meşgul etmiyordu.

Ve sonunda gelecek yüzünden bu kadar umutsuzca öldürmeye değmediğini kendi kendine itiraf etmek zorunda kalmıştı. Geri kalan günlerini her şeyin normale dönmesini bekleyerek, aylarca, hatta yıllarca sonsuza dek yok olmuş bir şeyin özlemiyle geçiremezdi .

Hafta geçtikçe Harry kendini çalışmalarına verdi. Quidditch takımının coşkusu bulaşıcı oldu ve zamanla anılarının acısı solmaya başladı. Her ne kadar bazen soğuk terler içinde, nefes nefese uyanıyor olsa da, kabusları daha az sıklıkta görüyordu ve bu uyanışların sonuçları artık gün boyunca onu rahatsız etmiyordu.

İyiydi. Böylesi daha iyiydi , öyleydi...

"Harry?"

Harry ders kitabından başını kaldırıp Belinda'ya el salladı. Akşama doğru kütüphanede sessizlik hakimdi ve kış güneşinin kristal berraklığındaki ışınları yüksek pencerelerden içeri süzülüyordu, parlak ışıklar ve ince tozlarla havada büyüleyici bir şekilde parlıyordu.

"Ortak Salondaki toplantıya gelmedin" Belinda dedi.

Harry: "YA? İlginç bir şeyi mi kaçırdım?"

Belinda: “Slughorn bir çeşit parti düzenliyor. Açıklamasına göre, her zamankilerden pek de farklı olmayacak. Bize davetli listesini verdi."

Harry: "İlginç"

Sırıttı.

Belinda: "Bu sefer tüm Slytherin'leri davet edecek kadar cömert davranmış olmalı. Bunu bir zorunluluk haline getirecek kadar nazik."

"Merlin." Harry kaşlarını çattı. "Söyle bana dalga mı geçiyorsun?"

Belinda: "Ne yazık ki hayır."

Harry: "Süper. Görünüşe göre bulaşıcı bir şeyi kapmanın zamanı geldi. Ejderha çiçeğine ne dersin?"

Belinda: "Sahtesini yapmanın zor olacağını düşünüyorum."

"Ben halledebilirim." diye Harry el salladı. "Veya alternatif olarak bir iş bulabilirim"

Gülümseyerek başını salladı.

Belinda: "Nasıl?"

Harry: "Dumbledore. Eminim anlayacaktır."

"Elbette" dedi Belinda neşeyle, "Sevgili arkadaşın Profesör Dumbledore'u unuttum . Yani bundan hoşlanmayacaktır."

Sanki sözlerinden pişman olmuş gibi sustu, ama Harry sadece omuz silkti.

"Evet," diye onayladı dudaklarını büzerek, "bu her zaman bir bonus oldu."


Son konuşmalarının üzerinden uzun zaman geçti ve Harry'nin teninin altına hoş olmayan bir his yerleşti. Durmaksızın kaşınıyor, her bakışta, aralarındaki her gündelik dokunuşta tüylerinin diken diken olmasına neden oluyordu.

Öfkesi azalmıştı. Tom'a baktığında Harry açıkça bir şeyler deneyimlemişti ama nefreti artık o kadar güçlü değildi. Her şey farklı görünüyordu. Gerilim. Sanki ikisi de nefesini tutuyormuş gibiydi ve tek bir yanlış hareket bir patlamayı tetikleyebilirdi.

RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin