-10-

686 61 29
                                    

Bütün gün sadece Grindelwald'dan bahsedilmişti.  Koridorlarda, sınıflarda, oturma odalarında aktif olarak tartışılmıştı - bazen hararetli tartışmalara gelinmişti. Özellikle Lucrezia, diğerlerini yenilgisinin iyi bir şey olduğuna güçlü bir şekilde ikna etmişti.

"Muggle'lara sihir bahşetmek  istiyordu! Bu asla safkanların yararına olmadı!"

Safkan olup olmadıkları önemli değildi, Harry ilk kez Slytherin saflarında bir bölünmeye tanık oluyordu.

Sınıfta bile profesörler olanları tartışıyorlardı. Doğru anı seçen Harry,  Dumbledore hakkında bir şey duyup duymadığını sormuştu. Cevap olarak profesör sinsice gözlerini kısmış ve gazetecilerle konuşmakla meşgul olduğunu söylemişti.

Sanki pek tanınmıyormuş gibi kıkırdamış ve Harry'nin omzuna hafifçe vurmuştu.

Ders başlamadan önce Harry, Ron ve Hermione'yle karşılaşmıştı. Koridor, sınıflara girmek için acelesi olmayan, dışarıda kalabalık olmayı ve en son haberleri tartışmayı tercih eden öğrencilerle doluydu.

"Zaman çizelgesi değişti!" Hermione patladı. "Bu henüz gerçekleşmemeliydi!"

Harry: "Burada olmamızla ilgili her şey bir şeyleri değiştiriyor, Hermione."

“Fakat artık reddedilemez kanıtlarımız var . ” Arkadaşı bitkin görünüyordu. Sanki kahvaltı yapma zahmetine girmemiş ve doğrudan buraya gelmiş gibi elinde bir parça  tost  tutuyordu.

"Yapabileceğimiz hiçbir şey yok," dedi Harry donuk bir sesle." Grindelwald'ın erken yenilgisi iyi."

"Evet, eğer Dumbledore geleceğin ipini falan koparmadıysa," diye homurdandı Ron neşesizce. "Şimdi nasıl geri döneceğiz?"

Üzgün ​​bir sessizlik vardı. Hermione ona dik dik baktı ve Ron'un cılız mizah çabası durumu düzeltmek için hiçbir şey yapmadı.

Harry, "Profesör saati geri verdi" dedi. "İçinde artık büyü kalmadığını söyledi. Sayahat ettiğimizde tüm büyüyü tüketmişiz"

"Yani şimdi sadece bozuk bir saat mi oldu?" Hermione nefesini tuttu, ağzı istemsizce açıldı.

"Evet," Harry bilgece başını salladı, keskin bir suçluluk duygusu hissederek. Bunu düzeltemezdi.

"O halde başka bir çıkış yolu arayacağız. Belki başka bir şeye ihtiyaç vardır. Bir rün, bir büyü..." Hermione'nin gözleri parladı." Çataldili."

"Denedim."

Harry, Hermione'nin gözlerindeki umudun söndüğünü gördü ve bu onun içinin acıyla kasılmasına neden oldu.

Ron: "Profesör vazgeçmiş olabilir mi? "

Harry omuz silkti. "Bilmiyorum. Belki."

Ron'la göz göze geldi ama Ron gözlerini başka tarafa çevirdi. Dakikalar geçti.

"Yani hâlâ Riddle'la  konuşuyor musun?" dedi Ron.

Hermione'nin bakışları keskinleşti ve aklından pek çok olası açıklama geçti, ama Harry sadece kısa bir nefes verdi. "Evet."

Hermione kollarını kapatıp göğsünü çaprazladı. 

Arkadaşı soğuk bir tavırla, "Eh, bu konuda ne düşündüğümüzü biliyorsun," dedi. Sesi titrememişti. “Başına bela aldın"

Harry: "Evet, hatırlatma için teşekkürler."

"Ah, hadi ama! Onun genç bir Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen olduğunu biliyorsun," diye itiraz etti Ron.

RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin