-5-

756 65 13
                                    

Harry, Riddle ile son görüşmesini unutamamıştı. Açık perde, çarpan kalp, Affedilmez'den gelen ışık ve bunun getirdiği soğuk, korkunç duygu. Aralarındaki bağlantı çok gerçekti - görmezden gelip unutabileceği bir şey değildi. Riddle, Ginny'yi gördüyse, diğer her şeyi görebilirdi.

Weasley. Cedric. Hortkuluklar. Voldemort.

Oklumasyon işe yaramıyordu. Riddle, Zeka'da en güçlü değil miydi? Yine de Harry rüyasını o kadar canlı bir şekilde görmüştü ki, sanki her şey gerçekten onun başına geliyormuş gibiydi.

'Başka birşeyi düşünemeden birşeyi  çok istemek' 

Riddle'ın sözlerini bir türlü aklından çıkaramıyordu. Sürekli yüzünü görüyordu: anlamlı gözlerini- bir gülümsemeyle kıvrılmış siyah ve dipsiz dudaklarını. Sesini duyuyordu- alçak ve uğursuz; kelimeleri defalarca tekrarlanıyordu. Kulaklarında, düşüncelerinde, varlığında çınlıyordu. Riddle her zaman yanındaydı ve Harry artık ondan kaçamıyordu.

Ertesi sabah kahvaltıda neredeyse hiçbir şey fark etmemişti. Sık sık şafaktan önce uyanması ve uykusuz geçen geceler onu her şeye kayıtsız bırakıyordu. Ara sıra Quidditch, Baba  ve Grindelwald sözcüklerini yakalayarak Abraxas'a dalgın dalgın başını salladı.

Masanın diğer tarafında Belinda, dar yüzlü, uzun boylu bir kız olan Walburga Black ile bir şeyler tartışıyordu. Orantısız bir şekilde büyük bir ağzı ve uzun ince bir burnu vardı ve gözleri küçük ve renksizdi. Fazla ciddi görünüyordu ve henüz altıncı yılında olmasına rağmen yaşından çok daha yaşlı görünüyordu. Harry, o konuşurken, sanki tek bir şeye odaklanamıyormuş gibi, temkinli gözlerinin bir o yana bir bu yana kaydığını fark etti.

Lucretia, Adriana Bulstrode ve Geneva Yaxley ile konuşurken yanına oturdu. Kızlar sessizdi, göze çarpmıyorlardı - Harry onları sadece sınıfta görüyordu - ve neredeyse birbirlerinden ayrılmıyorlardı. Ve Harry'nin tam karşısında, Abraxas'ın yanında Riddle vardı.

Korkudan altını ıslatacakmış gibi görünen öğrenciyle konuşmaya odaklanmış görünüyordu. Ancak, birkaç kez Harry onun yakıcı kara bakışlarını üzerinde hissetmişti.

"Profesör Beery için bir makale yazdın mı?" Abraxas sordu. "Niffler's Dream için yalnızca dört kullanım bulabildim."

"Asa cilası," diye yanıtladı Riddle onun adına ve Harry gerildi. "Ve geçmişte kozmetik iksirler yapmak için kullanılıyordu."

"Harika, teşekkürler." Abraxas çantasına uzandı ve daha başı gözden kaybolmadan önce dirseklerini masaya vurdu.

Harry'nin kendisi de beş kullanım bulamamıştı. Dürüst olmak gerekirse, gerçekten denememişti ama Riddle'dan kopya çekmek yapacağı son şeydi. Harry önüne dönüp balkabağı suyundan bir yudum aldı ve Abraxas'ın çantasıyla masanın altından ona vurduğunu hissetti.

Riddle çocukla konuşmasını bitirdi, sonra arkasını döndü ve birden kendini beğenmiş bir tavırla Harry'ye baktı. Bakışları kurnazdı, eğleniyordu ve Harry tam iki dakika sonra sinirli bir şekilde sordu:

"Ne var?"

"Hiçbir şey," diye yanıtladı Riddle memnuniyetle, genişçe sırıttı. Korkunç, diye düşündü Harry. Muggle ailesini öldürdüğünde de aynı görünmüş olmalıydı. "Bir şey mi bekliyordun?"

Sorgulama gibiydi. Ya da bir lanet. Ya da başka bir aptalca söz.

Abraxas tüy kalemini ve mürekkebini çıkardı ve çocuklara şaşkın bir bakış attı.

"Elbette, Harry," diye onayladı kendini, Riddle. "Her zaman en kötüsünden şüpheleniyorsun."

Bir şeyler ters gidiyordu - çok kendini beğenmiş görünüyordu. Endişe içini sardı ama genel olarak Riddle her zamanki gibi davranıyordu: Sözlere sarılmıştı, yanıtlardan kaçınmıştı ve yalnızca kendisinin bildiği bazı oyunları kazanmaya çalışan bir pislik olarak kalmıştı. Her zaman garip sözler söylerdi - piç kesinlikle Harry'yi kızdırmayı severdi .

RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin