-14-

627 62 18
                                    

Harry - hâlâ uykuluydu ve saçları her yöne saçılmıştı - soğuk zemine çıplak ayakla basarak banyoya gitti. Kapıyı açtığında, sürpriz bir şekilde  lavabonun üzerinde duran ve diş fırçasını ağzına kadar götüren Abraxas'ı gördü.

"Merhaba," diye selamladı Harry. Abraxas bir ağız dolusu diş macununu tükürdü ve ona baktı.

"Harry," sesi tuhaf geliyordu. " Hava güzel, değil mi?"

"Güzel." Harry başını salladı. "Güneş gölün üzerinden harika görünüyor."

Abraxas'ın elmacık kemikleri lavabodan uzaklaşıp beceriksizce gülerken kızardı. Ön cebinde altın iplikle baş harfleri işlenmiş ipek bir pijama giymişti.

"Sen..." aniden sustu ve ellerini aceleyle havluya sildi. "Her neyse, sonra görüşürüz."

Harry şaşırarak kapıda durmaya devam etti ve Abraxas onun yanında durmak zorunda kaldı. Kararsızca dudağını ısırdı.

“İyi misin Abraxas?” Harry keyifle kaşlarını kaldırdı.

Abraxas: "Harika, harika, hmm... daha sonra Quidditch oynamak ister misin?"

Harry: "Neyse bugün antrenmanımız var."

Tuhaf bir kahkaha daha duyuldu. Abraxas gergin bir şekilde yutkundu ve bir ayağından diğerine geçti. Harry kaşlarını çatarak sabırla bekledi.

Harry: "Sana ne oldu? Davranışların tuhaf."

Abraxas: "Tuhaf mı? Öyle mi?"

Harry: " Çok."

Abraxas ona bakmamaya çalışarak bir an daha tereddüt etti ve tam Harry pes etmek üzereyken sonunda konuştu.

Abraxas: "Tom'la seks mi yapıyorsun ?"

Bütün soruların arasında Harry'nin duymayı beklediği şey kesinlikle bu değildi. Yanakları anında sıcaktan kızardı. Birbirlerine baktılar ama bir süre sonra aceleyle arkalarını döndüler.

"Ben... ımm..." Harry kekeledi, sadece yanaklarının değil, tüm yüzünün alevler içinde olduğunu hissederek.  "Neden böyle düşünüyorsun?"

Abraxas lavabodan uzaklaşırken musluğu düzgün kapatmamıştı ve şimdi aralarındaki tuhaf sessizliği bozan tek şey o alçak mırıltıydı.

"Eh, özel bir nedeni yok," dedi Abraxas yavaşça. “Yatakta flört etmen, inlemelerin ve bunun oldukça bariz olduğu gerçeği dışında."

"Ah," Harry nefes aldı.

Uyuşukluk anında yok oldu ve şaşkınlıkla elini saçlarının arasından geçirdi.

"Evet," diye Harry itiraf etti sonunda. Kalbi göğsünde heyecanla atıyordu. “Ama biz çıkmıyoruz ya da buna benzer bir şey yapmıyoruz. Ondan pek hoşlanmıyorum bile."

Abraxas aceleyle "Elbette" diye onayladı. "Yani Tom biriyle çıkmaya başlarsa..." Kararsızca omuz silkti. "Eğer bu olursa, hepimiz asalarımızı kırmak zorunda kalacağız."

"Muhtemelen," Harry zayıfça gülümsedi.

Abraxas ipek pijamalarının içinde aptal görünüyordu, kafa karışıklığı içinde gömleğinin kollarıyla ve çenesindeki diş macunu izleriyle oynuyordu ama Harry ona baktığında nefes alamıyordu.

"Kimseye söyleme" diye yalvardı. “Biraz… yani, bu Tom."

Abraxas kısaca başını sallayarak tekrar boğazını temizledi. Ve o anda, Harry utancın yavaş yavaş yerini heyecana bıraktığını, sonra da yerini tamamen kaygıya bıraktığını hissetti. İçerisi soğumuştu.

RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin