Tom, Harry'nin bir şeyler sakladığını biliyordu ama öğrenmeye yakın olmadığını da biliyordu. Önemli bir şey kafasının içinde, kendisinin bile erişmeye korktuğu küçük, derli toplu bir kutunun içinde kilitli kalmıştı. Tom onun aklını okumaya cesaret edemiyordu, özellikle de şimdi Harry rahatlamaya ve şüpheleri nihayet çözülmeye başladığında. Bazen önceki etkileşimlerine dönmenin ne kadar kolay olduğunu görüyordu.
Harry'nin gözlerindeki çatışma, kendisiyle olan mücadelesi... Tom gülümsedi. Evet, Harry bu kadar kolay kaçırılmayacak kadar değerli bir ödüldü.
Ancak Tom ilgilenmeye devam etti. Meraklılığını sürdürdü. O Tom olarak kaldı .
Harry Ortak Salonda değildi ama bunun bir önemi yoktu. Tom onu yakında görecekti ama şimdi başka planları vardı. Önemli.
Slytherin Quidditch takımı cumartesi sabahları saat on birde antrenman yapıyordu ve Tom, kütüphane penceresinden yeşil noktaların kasvetli gri gökyüzüne doğru dönmesini izliyordu. Harry'yi gözleriyle buldu ve bir süre onu takip etti - Orion'un yedek süpürgesiyle diğerlerinin üzerinden uçuyordu.
Tom bekliyordu. Sonunda kütüphanenin kapıları ardına kadar açıldı ve alçak sesler duyuldu. Tamamen hareketsiz oturdu.
"Hiçbir fikrim yok! Dürüst olmak gerekirse onunla konuşmaya çalıştım ama bir karar verdiğinde nasıl olduğunu bilirsin..."
Ses daha da yükseldi, sonra başka biri araya girdi. Tom, iki öğrencinin kitap raflarının arasından geçip oturduğu yere yaklaşmasını dinledi.
"Artık o lanet bir Slytherin. Sadece..." Erkek sesi azaldı. “Bir kez olsun bizimle konuşmasını istiyorum, onlarla değil."
Tom ayağa kalktı, kitabını masadan aldı ve önünde Hermione Granger ile Ron Weasley'nin durduğu raflara doğru yürüdü.
Hemen susmuşlardı. Nasıl senkronize hareket ettiklerigülünçtü: Weasley'lerin ağzı açık kalmıştı ve Granger'ın gözleri bir Galleon büyüklüğüne kadar genişlemişti. Tom kitabı dikkatlice yerine koydu, sanki manşetlerini okuyormuş gibi birkaç saniye oyalandı ve sonunda onlara döndü.
"Ah," şaşkınlıkla nefes aldı. "Siz Harry'nin arkadaşlarısınız, değil mi?"
Weasley gerildi. Granger kaçmak istiyormuş gibi göründü.
"Ne istiyorsun Riddle?" Weasley tükürür gibi sordu. Granger onu ihtiyatlı bir şekilde kenara itmeye çalıştı ama yüksek sesle yorum yapmadı, ona yalnızca şüpheli, korkmuş bir bakışla baktı.
"Özel bir şey yok," diye yanıtladı Tom sakince. "Sadece konuşmak."
Gryffindor'lar gergin bir şekilde birbirlerine baktılar.
Aklı başına gelen ilk kişi Granger oldu. "Ne hakkında konuşmak istiyorsun?" ihtiyatla sordu ve sanki Tom'un onları kapmaya çalışmasından korkuyormuş gibi kitapları göğsüne daha yakın tuttu.
Tom: "Siz ikiniz onun en iyi arkadaşları değil misiniz?"
"Ne istiyorsun?" Weasley kabaca sordu. "Peki Harry şimdi nerede?"
"Quidditch antrenmanında," Tom gülümsedi. "Bilmiyor muydunuz?"
Onları Harry gibi yapmanın neredeyse imkansız olacağını biliyordu. Ve bunu bilmek her şeyi daha da keyifli hale getiriyordu.
"Elbette biliyorduk," Weasley yüzünü buruşturdu ve Granger temkinli bir bakışla sessizce Tom'u delmeye devam etti.
"Düşündüm ki," diye devam etti, "siz ikiniz onun en iyi arkadaşları olduğunuza göre konuşmalıyız. Bilirsiniz, havayı temizlemek gerekir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİ
Teen FictionTAMAMLANDI Bellatrix'in mahzenindeki gizemli bir eser, Harry, Ron ve Hermione'yi geçmişe götürür.