-18-

654 49 23
                                    

Tom şiddetli bir baş ağrısıyla uyandı.

Güneş ışınları gevşek bir şekilde çekilmiş perdelerin arasından geçerek kapalı göz kapaklarına bir keskin nişancı hassasiyetiyle vuruyordu. Ağzında küf tadı ve odada mutlak bir sessizlik vardı, bu da saatin ya çok erken ya da çok geç olduğu anlamına geliyordu. Parlak ışığa bakılırsa ikincisiydi.

Bir süre yattı, vücudunu soluk tenle sarılmış kemiklerin, kasların ve tendonların zaten alışılmış iç içe geçmiş hali ile değil, asfalt üzerinde tonlarca tonluk bir araç tarafından defalarca açılmış bir şekilde, bitümlü bir karışımla kaplı bir çukurda hissederek yattı.  Uzuvlarını kontrol etme yeteneğini yavaş yavaş yeniden kazanan Tom, önceki gecenin bulanık anılarını bir araya getirmeye çalıştı.

William Selwyn.

Sorun da buydu.

Bakanlık hakkında konuşurken eline bir düzine kadar bardak sıkıştıran lanet olası piç Selwyn'di. Bu adam - iğrenç ve zavallı olmasına rağmen - Büyüceşûra için çalışıyordu.

Harry gitmiş ve Slughorn Tom'a bir kene gibi yapışmıştı: Koluna dostça vurmalarına, yüzündeki şarap ekşisi nefesine ve Profesör Wilcoast hakkında uzaktan gevezeliklere katlanmak zorunda kalmıştı. Demişti  ki, Özür dilerim, her şeyi anlıyorum ama Hogwarts'ta öğretmenlik yapmak mı? Daha fazlasını yapabilirsin Tom. Sen harika şeyler için yaratıldın ve bunu ikimiz de biliyoruz.

Kıvrık bıyıklı ve meraklı gözlü gri saçlı Selwyn, en az yüz Galleon değerinde bir elbise giyiyordu. Safkan, zengin, tam da Tom'un istediği şeydi.

Tom çok yavaş bir şekilde doğruldu ve bir an için durumunun Harry'ye baş ağrısı verip vermeyeceğini merak etti. Sonunda, bunun muhtemelen daha çok kasıtlı bir zarar verme niyetinden kaynaklandığına karar verdi, bu da sadece yara izini etkilerdi. Ancak Tom'un şakakları o kadar güçlü bir şekilde atıyordu ki, sanki kafasındaki biri özel bir zevkle örsün üzerine çekiç vuruyormuş gibiydi.

Ancak Selwyn ilginç görünüyordu ve Tom yararlı tanıdıklar edinmekten başka hiçbir şeyden hoşlanmazdı. Selwyn zengin ve güçlü bir adamdı ve kesinlikle Tom'un arzuladığı zirvelere ulaşmasına yardım edebilirdi. Ve Tom zaten iyi bir izlenim bırakmıştı: en azından Selwyn sanki geçmiş yaşamlarında en iyi arkadaşlarmış gibi her zaman yüksek sesle gülümsemiş ve gülmüştü.  Ona neredeyse Bakanlık'ta bir yer sözü vermişti.

Büyük şanstı. Harikaydı. Aslında kendisi gibi isimsiz bir melez için bunun imkansız olduğu söylenebilirdi.

Tom sonunda ayağa kalktı - vücudundaki her hücre sağır edici bir protestoyla anında patladı - ve kendini banyoya sürükledi. Beklediği gibi oda neredeyse boştu ama yine de çok havasızdı: koku bayat ve küflüydü. Bir an sonra Abraxas'ın kapalı perdelerinin arkasından kederli sesini  duydu:

"Harry? Sen misin?"

"Maalesef hayır," Tom yüzünü buruşturdu. Abraxas bazen çok aptal olabiliyordu .

Abraxas: "Ah. Üzgünüm Tom."

Sessizlik vardı.

Abraxas'ın ses tonu anında çekingenleşmişti. Tom sessizdi, banyonun yarısında donup kaldı, bir sonraki soruyu bekledi. Birkaç saniye sonra -tabii ki daha sert bir sesle- Abraxas saatin kaç olduğunu sordu.

"On iki," diye yanıtladı Tom, bu düşünce karşısında yüzünü buruşturarak. O lanet içkiyi neden içmişti ki?

Genellikle bu tür sosyal etkileşimler sırasında, arkadaşları umutsuzca sarhoş olurken, o ihtiyatlı bir şekilde alkolünü suya çevirirdi. Bu sayede Tom'un bir avantajı olurdu ve zaten çok sarhoş olan birinin dilini çözmede herhangi bir sorun yaşamadan her türlü bilgiyi elde edebiliyordu. Kolaydı. Durum üzerinde tam kontrol sahibi olmasını sağlayarak kurnazca davranırdı.

RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin