Bir insanın yavaş yavaş yok edilmesinde muhteşem bir şey vardı. Tüm ezici ihtişamıyla, tatlı, çaresiz kaçma çabalarıyla ıslanmış çürüme eylemi... Kendini yavaş yavaş yok etmesinde özellikle güzel bir şey vardı; belki de her şeyin sorumlusunun kendisi olduğunun farkına varmasıydı.
Tom'un dudakları, Harry'yi izlerken bir gülümsemeyle kıvrıldı, donuk ve cansız gözleriyle, saçları her zamankinden daha fazla her yöne doğru fırlamıştı. İstediği bu değil miydi? Bu kadar canlı, bu kadar parlak, kararlı ve sıcak bir şeyin elinin altında olması ve onu söndürmesi?
Artan keskin tatmin duygusuna rağmen Tom, bu kadar ağır, iğrenç bir suçluluk duygusunun peşinden gelmesini beklemiyordu; o kadar güçlüydü ki, bunun yankılarını fark edebiliyordu. Tom, başkalarının kendisininkinden çok daha parlak olan ateşli rüyalarına musallat olmuştu, bu yüzden gecenin ortasında çarpan bir kalple uyanırken çoğu zaman nerede olduğunu ve ne olduğunu anlamamıştı. Harry'nin kabuslarından bıkmıştı, onu şaşkın ve mesafeli bırakmaktan ve sürekli olarak hiç var olmayan bir şeyin özlemini duymaktan bıkmıştı.
Hoş olmayan korku hissinden kurtulmak için, gerçekten endişelendiği tek şeyin Hortkuluk olduğuna kendini inandırmıştı . Kendisine yakında Harry'yi uzaklaştıracağını hatırlatmıştı .
Tom Ortak Salonda oturup bu düşünceler üzerinde düşünürken aniden keskin ve acı veren bir titreme hissetti. Sanki içinde bir şey patladı ve zehir gibi, dayanılmaz bir acıyla anında damarlarına yayıldı. Giriş açıldı ve Harry içeri girdi; Ortak Salonda hızlı adımlarla yürürken başı öne eğikti. Ona seslenen Abraxas'ı görmezden geldi, orada oturmasına rağmen Tom'u görmezden geldi ve yatakhanede kayboldu.
Tanrım, sanki biri göğsüne tekme atmış gibi acıyordu. Sürekli, donuk nabzı her nefeste acı veriyordu.
Tom ayağa kalkarak onu takip etti ve kapıyı açtı. Yüz yüze geldiler - Tom bir an Harry'nin öfkesini tamamen kaybetseydi ve kırılsaydı ne yapacağını merak ediyordu.
Harry'yi bir şey söylemekten alıkoyan yalnızca şaşkınlıktı. Acı çeken yüzüne inançsızlık yansımıştı, gözleri ateşle parlıyordu ama bir an geçti ve gözleri donuklaştı. Tom , Harry'nin çenesini sıkarak ileri adım attığı o anı bir daha görmek için herşeyini vermeye karar verdi .
Yüzüne yumruk atıp atmayacağını ve buna değip değmeyeceğini merak eden Tom bir adım geri attı.
"Sana ne oldu?" Diye sordu.
Harry kaşlarını çattı. "Peki ya sana?" sinirle sordu. “Tanrım, Tom, hayatında bir kez olsun rahatla ve umursuyormuş gibi davranmayı bırak!" Sesi titreyerek tüm kötülüğü yok etmişti. "Her şey bitti ve sen bunu düzeltemezsin."
Tom gözlerini kırpıştırdı. "Yaralandın mı?" Soruyu yüksek sesle sorduğunun farkında bile değildi ama geri almak için artık çok geçti. Harry darmadağınık ve çok solgun görünmesine rağmen, üzerinde görünür bir yaralanma yoktu. “Hayır,” diye devam etti, “bu başka bir şey, değil mi? Weasley ve Granger'la kavga mı ettiniz?"
Harry yüzünü buruşturdu. "Bunun seninle hiçbir ilgisi yok. Biliyorum, evrenin merkezi olduğunu düşünüyorsun ama değilsin. Eğer gerçekten sana söyleyeceğimi sanıyorsan ...” Kapıya doğru yürürken histerik bir şekilde güldü.
Tom'un kalbi zaten boğazında bir yerlerde atıyordu. Bu donuk, baskıcı, dayanılmaz acı yavaş yavaş azaldı.
"Bekle," dedi, Harry'nin kolunu yakalayarak. "Hissediyorum"
Harry'nin yüzünde şoka benzer bir şey parladı ve bileğini geri çekti. "Sen tam bir yalancısın," diye çıkıştı. "Senden ne kadar nefret ettiğimi hissediyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİ
Roman pour AdolescentsTAMAMLANDI Bellatrix'in mahzenindeki gizemli bir eser, Harry, Ron ve Hermione'yi geçmişe götürür.