Harry uyandığında kendini garip hissediyordu. Kafası ağırdı, gözleri birbirine yapışıktı ve açılmayı reddediyordu. Ağzında iğrenç derecede şekerli bir tat vardı. Işık fazla parlak, yatak fazla sıcak görünüyordu. İnleyerek doğrulurken, her şey gözlerinin önünde dönüyordu, ama dengesini bulmakta zorluk çeken Harry yine de ayağa kalktı.
Yatak odasında ürkütücü bir sessizlik vardı, bu da saatin ya çok erken ya da çok geç olduğu anlamına geliyordu. Çekilmiş perdeler ve Abraxas'ın yatağından gelen boğuk horlamalar, şüphe götürmez bir şekilde ilk seçeneği işaret ediyordu.
Harry kaşlarını kaldırdı. Dün ne olmuştu? Başı zonkluyordu ve konsantre olamıyordu - Slughorn'un partisini hatırlamak çok çaba gerektirdi. Riddle'ın sırıtışı hemen aklına geldi.
"Bana Tom de.'
Onunla ateş viskisi içtiğini, Belinda ile konuştuğunu hatırladı, sonra... sonra Riddle gitmişti. Ve daha sonra…
Belinda onu erkekler yatakhanesine götürmüştü.
Harry gözlerini kapattı. Tanrım. Ne, sarhoş muydu? Garip bir şekilde, gecenin ikinci yarısını hatırlamaya çalıştığı anda her şey bulanıklaştı.
"Uyandın mı?" yakınlardan bir ses geldi. Harry gözlerini açtı ve Alphard'ı gördü. Quidditch tişörtü giymiş olan çocuk neşeli görünüyordu.
"Maalesef."
"Aslında şanslısın," dedi,Alphard alayla. "Bazıları yatağına bile girmedi."
Ayağıyla köşedeki anlaşılmaz bir yığını işaret etti. Harry öne eğildi ve o şeyi görünce istemsizce kıkırdadı. Basit bir pozla yere uzanmış Rosier olduğu ve açık ağzından tükürük damladığı ortaya çıktı.
"Harika bir manzara, değil mi? Alphard alaycı bir şekilde homurdandı.
Harry sapkın bir zevk hissetti. Tüm küçümseyici ve aşağılık sözlerinden sonra, Rosier bunu kesinlikle hak etmişti.
"Neredeyse uyuyan güzel," başını salladı. Alphard ona inanamayarak baktı ve Harry içini çekti. "Tuvalete gitmem lazım."
Ateş viskisinin tadından kurtulmak istiyordu. Hemen. Onu düşündüğümde bile bedenini bir ürperti kaplamıştı. Artık içkiyi hatırlamak ya da ona yaklaşmak istemiyordu. Olanlar çok tuhaf görünüyordu. Sadece birkaç bardakla bilinçsizce içmeyi nasıl başarmıştı? Daha önce alkol onu hiç bu kadar etkilememişti. Tabii ki, bunun vücudun normal bir tepkisi olabileceğini inkar etmek imkansızdı ve boşuna uğraşıyordu.
Banyoda işini bitirdiğinde -ayna ona onaylamayan bir bakış attı ve gülümsemesini istedi- Ortak Salon'a gitti. Başkalarının geçici olarak erişemeyeceği biri kanepede yatıyordu ve ağzı açık bir şekilde çok yüksek sesle horluyordu.
Harry etrafına bakınarak Belinda'yı aradı - geceyi mahvettiği için özür dileme ve neyi kaçırdığını sorma ihtiyacı hissetti. Ama kız salonda yoktu. Birkaç öğrenci ve Riddle dışında kimse yoktu. Elbette. Harry neredeyse gözlerini devirecekti.
"Harry," diye seslendi Riddle, belli belirsiz yanındaki koltuğu işaret ederek.
Yorgun bir şekilde yaklaştı.
"Zor bir gece miydi?" Riddle ona tepeden tırnağa baktı ve Harry saçını düzeltme dürtüsüyle mücadele ederek tüylerini diken diken etti.
"Herkes ütülü gömleklerle uyanmaz," diye mırıldandı hoşnutsuzca. "Ve hayır, parti sıkıcıydı."
"Elbette," diye kıkırdadı Riddle, hemfikir olarak. "Bu arada Harry, Belinda nerede?"
Harry kaşlarını çattı. "Nasıl yani?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİ
Teen FictionTAMAMLANDI Bellatrix'in mahzenindeki gizemli bir eser, Harry, Ron ve Hermione'yi geçmişe götürür.