"Harry? Dinliyor musun?"
Harry kütüphane masasından arkadaşının sıkıntılı yüzüne baktı. Hermione kaşlarını çatarak ona dikkatle bakıyordu; gözlerinin altında koyu mor gölgeler vardı ve darmadağınık saçları bir fırtına bulutu gibi yüzünün etrafında kıvrılmıştı. Her zamankinden daha çok bir cadıya benziyordu. Harry onun bakışlarından uzaklaştı.
"Elbette." Boğazını temizledi. "Şundan bahsediyordun... uh... Dumbledore Hortkuluk'tan kurtulmayı tavsiye etmedi," Harry kırpıştırarak gözlerindeki pusları temizledi. "Bu gerçekten benim ölümümü planladığının kanıtı."
Kütüphane dayanılmaz derecede sıcaktı ve kafasının arkası kaşınıyordu. Harry nefes alamıyordu, kendini bir şekilde kaybolmuş, yönünü şaşırmış hissediyordu. Ne kadar zaman geçmişti? Ne kadar zamandır eski kitapları inceliyorlar, biraz sohbet edebilmek için zayıf girişimlerde bulunuyorlardı?
"Eh, artık ölmeyeceksin," dedi Hermione kararlı bir şekilde. "Ve Tanrı aşkına Harry, Riddle'ı düşünmeyi bırak."
Harry kayıtsız bir bakışla arkadaşına döndü. “Onu düşünmüyorum."
"Tamam tamam ama eğer düşünürsen..."
Dışarıda hava soğuktu: ağır, nemli bulutlar gökyüzünü gri bir örtüyle kaplıyor, parlak bir şey için en ufak bir umut ışığı bile bırakmıyordu. Kalenin çevresi kasvetli ve ıssızdı.
“…bunun hakkında konuşabileceğini biliyorsun. Her şey yolundaymış ve umurunda değilmiş gibi davranmana gerek yok..."
"Ama umurumda değil," diye tersledi Harry soğuk bir tavırla. “Artık kafama sıkışan Hortkuluk konusunda çok daha fazla endişeleniyorum."
Ron: "Saçmalık."
Harry ve Hermione, Ron'un kendine güvenen sesini duyunca gözlerini kırpıştırdılar. Ron bir toz bulutu kaldırdı, deri ciltli kitabı önüne çarptı ve dirseklerini masaya dayadı.
Ron: “Riddle hakkında ne düşündüğünü biliyorum. Bu apaçık."
Harey: "Hayır…"
"Ve bundan nefret ediyorum... çekilmez piç," Ron anlamlı bir şekilde yüzünü buruşturdu, "ama Merlin aşkına, Harry, sen de aynı şekilde hissediyormuşsun gibi davranmayı bırak. Yani neredeyse onunla çıktın. Sürekli numara yapmana gerek yok...” Arkadaşının ifadesini görünce sustu.
"Sana söyleyecek hiçbir şeyim yok," diye çıkıştı Harry. "Herşey bitti. Halledebilirim. Bunun önemli bir şey olduğunu düşün."
Yanağının içini ısırdı. Yara izi karıncalanmaya başlıyordu; kafasında sürekli, acı veren bir zonklama vardı ve bunu görmezden gelmek giderek zorlaşıyordu. Neden müdahale etmeleri gerektiğine karar vermişlerdi?
Harry tuvaletle ilgili bir şeyler mırıldanarak masadan kalktı.
Hortkuluk. Hortkuluk. Hortkuluk.
Aynadaki yansımasına baktığında daha önce hiç bu kadar tiksinti hissetmemişti. Gözlerini kapattığında neredeyse fiziksel olarak bir kıpırdanma hissetti - sanki derisinin altına yüzlerce kurtçuk yerleşmiş gibiydi; kafasında ısrarla düşüncelerine sızan hafif bir çarpıntı hissetti. Boğazı o kadar bariz bir tiksinti ile kesilmişti ki, her nefes zorlukla veriliyordu ve elleri ince bir şekilde titremeye başlamıştı.
Göz kapaklarının arkasında siyah, zehirli duman bulutları gibi basılmış bir görüntüyü neredeyse görebiliyordu. Hortkuluk çürüyen, kararmış bir organ, yani kesilmesi gereken enfekte bir uzuv olarak algılanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİ
Novela JuvenilTAMAMLANDI Bellatrix'in mahzenindeki gizemli bir eser, Harry, Ron ve Hermione'yi geçmişe götürür.