-9-

630 63 46
                                    

Belinda geceyi hastane kanadında geçirmişti. Ertesi sabah kahvaltı oldukça yoğundu. Baykuşlar uçtuğunda, Harry, Gelecek Postası'nı okumak için mısır gevreğini bir kenara koydu, ama gazeteye göz gezdirdiğinde Hogsmeade olayından bahsedilmediğini gördü. Ancak bu, yeni teorilerin doğuşunu durdurmamıştı.

"Geçen haftaki bölümü hatırlıyor musunuz?" Avery tüm salona  fısıldadı. "Grindelwald Britanya'da mı?"

" Aptal mısın?"  birisi kıkırdadı. "Babası neredeyse onun sağ kolu."

"Belki de artık ondan hoşlanmıyordur"

"Grindelwald'ın artık safkanlara saldırdığını mı ima ediyorsun?"

"Ama birisi saldırıyor."

Yiyecek kokusu Harry'nin midesinin bulanmasına sebep oldu.  Yanılıyorlardı ve o tüm teorileri çürütmeyi çok istiyordu ama yapamazdı. Tek mantıklı adım orada, bu saçma dedi kodu gösterisinde oturup olan bitene olan ilginin kaybolmasını beklemekti.

Kahvaltıdan sonra koridorda Ron ve Hermione ile buluştu. Harry'nin korktuğu şey de buydu. Arkadaşları  yorgun görünüyordu; Hermione'nin saçları o kadar dağınıktı ki, sanki günlerdir fırçalamamış gibiydi ve Ron'un gözlerinin altında koyu mor halkalar vardı. Harry onların geceleri nasıl uyanık yattıklarını, endişelenip çılgın teorilerini dinlediklerini neredeyse görebiliyordu.

"Ne oldu?" İlk önce Hermione sordu. "Herkes Lestrange'ın Hogsmeade'de saldırıya uğradığını ve senin de onunla birlikte olduğunu söylüyor. Dün seni göremedik! Hastane kanadına gittik ama bize senin çoktan gittiğini söylediler."

"Hadi yürüyüşe çıkalım." Harry gizlice etrafına bakındı. "Çok açıktayız"

Taş basamaklardan inerek giriş kapısı gibi boş olan avluya indiler. Rüzgâr pelerinlerini dalgalandırıyordu ve her türlü konuşmayı sona erdirecek kadar güçlüydü, ama Harry yine de susturma büyüsünü yapmıştı.

"Bu gerekli mi?" diye sordu Hermione, soğukta cüppesine daha sıkı sarılarak.

"Güven bana," dedi Harry, "bu, sorunlarımızın çoğunu çözer."

Sesini alçalttı ve Hogsmeade'de olanları genel hatlarıyla anlatmaya başladı. Ron sessizdi ama hikaye ilerledikçe gözleri genişlemişti.

Hermione birkaç kez onun sözünü kesti. "Seni planları yüzünden sarhoş mu etti?" 

Harry: “Bu bir uyku iksiriydi. Paranoyaklaştığımı düşünmeye başlamıştım."

Hermione: "Peki sadece pelerini görmek için miydi? Neden onu hemen çalmadı?"

Harry: "Belinda ondan şüphe duyacağımı biliyordu. Dikkatliydi."

Devam ettiğinde Hermione kollarını kavuşturdu. Yüzü kızgınlıktan şoka ve endişeye dönüşmüştü.

"Onun... seni öldüreceğini mi düşünüyorsun?" Ron kısık sesle sordu. Harry, Belinda'nın yüzündeki ifadeyi hatırladı - solgun, çaresiz ve korkmuş - ve başını salladı.

Harry: "Büyük ihtimalle sadece hafızamı  silecekti. O sadece Karanlık Lord'a olan sadakatini ve kendini kanıtlamak istiyordu. Eğer pelerini Grindelwald'a vermiş olsaydı onun korumasını alacaktı."

"Ne fark eder?!"  Ron da öfkelenmişti.  "Dumbledore'dan koruma isteyebilirdi!"

Harry: “O bunu yapmazdı. Slytherin'ler Dumbledore'dan nefret ediyorlar"

Kafasındaki diğer olayların gidişatını gözden geçiren Harry, soğuğu unuttu. Ron ve Hermione her kelimeyi dikkatle dinlediler ve yüzüne o kadar güvenle baktılar ki Ron kendini rahatsız hissetti. Ancak arkadaşlarının bundan hoşlanmayacağını bilmesine rağmen yine de devam etmesi gerekiyordu.

RUHLAR NEDEN OLUŞUR // TOMARRY ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin