1.3!

4.8K 449 731
                                    

Kulaklığımı takıp ilerlemeye başladım. Bugün gerçekten çok kötüydü. Hala karnım ağrıyor. Ama şu an dinlediğim 3 dakikalık müzik bile beni rahatlatıyordu.

Okuldan biraz uzaklaşmıştım ama hala evime biraz mesafe vardı. Gittiğim yollarda çok insan vardı. Rahat bir şekilde ilerleyemediğim için sadece yolumu 5 dakika daha fazla uzatacak şekilde farklı bir sokağa girdim. Bu sokakta nerdeyse hiç yok denecek kadar az insan vardı.

Biraz daha ilerledikten sonra o insanlarda farklı sokaklara girdiler. Yavaş yavaş ilerleyip müziğe odaklandığımda etrafıma çok fazla dikkat etmedim. Ve tabiki arkamdan gelen kişileride.

Biri beni sertçe kolumdan tutup duvara çarptı. Yüzüm duvara çarptığında acıyla gözlerimi sıktım. Bir el de bu seferin omzumdan tutup beni düz çevirdi ve sırtımı duvara vurdu. Gözlerimi yavaşça açtığımda karşımda Taehyung ve Jungkook vardı. Bi an beklemediğim bir şekilde Kook'dan bir yumruk yedim.

Yana doğru düştüğümde kafamı kaldırıp ona bakacağım sırada karşıdan sırıtarak gelen Soobin ve Beomgyu'yu gördüm. Bugün gerçekten lanet bir gün. Kafamı ellerimin üstüne koyup derin nefesler almaya başladım. Soobin yanıma geldiğinde yakamdan tutup beni kaldırdı. Sırıtarak bir daha yumruk yedim ve bu seferin diğer tarafa düştüm. Yere düştüğümde dördü birden bana dalmaya başladı. Arada yakamdan tutup kaldırıldığımda tekrardan yumruk yiyip yere yığılıyordum.

Yaklaşık 5 dakika sonra Tae beni yakamdan tutup kaldırdı. Tekrardan yumruk atacağı sırada sokağın başından bağırma sesi geldi. Herkes oraya döndüğünde kafamı duvara yaslayıp gözlerimi kapattım. Sesin sahibi çok tanıdık gelmişti ama bakacak kuvveti bulamadım.

" Size bu hakkı kim verdi Ha!?"

Ses bize doğru yaklaştığında yavaşça gözlerimi aralayıp sesin sahibine baktım. Ahh bu adam beni salmıyor. Chan sinirle yanımıza geldiğinde bir bana birde 4 gence bakıyordu.

" Senden izin mi almamız gerekiyor bide. Sen kimsin be?!"

Beom Chan'a diklendiğinde Chan'da ona doğru yürümeye başladı.

" Onun sahibiyim var mı diyeceğin?"

Tae gülerek bana baktığında konuşmaya başladı. Yumruğunu sıkıp konuştu.

" O zaman izin ver de köpeğinle biraz daha oynayalım."

Tam bana tekrardan vuracakken Chan kolunu tutup geriye çekti ve Tae'ye sertçe bir yumruk attı.

"Oyuncağımın izinsiz alınmasından hoşlanmam."

Tae yere düştüğünde Soobin Chan'a tekme atıp düşürecekken, onun bacağını tutup Soobin'i de Tae'nin üstüne düşürdü.

Ben ise şok içinde onları izliyordum. Ağrımdan dolayı daha fazla ayakta duramayıl yere çöktüm ve izlemeye devam ettim. Jeon'da durmayıp Chan'a yumruk atacağı sırada Chan refleksle kenara çekilip yumruğunun boşa gitmesini sağladı. Jeon öne doğru sendelerken Chan karnına sertçe bir tekme geçirip onuda düşürdü.

Geriye kalan Beom yavaş yavaş geriye çekilirken Chan ona baktı ve sırıtmaya başladı.

" Hadi gelsene, GÜCÜN SADECE ONA YETIYOR DEĞIL MI HA!!!"

Beom ellerini sıkıp Chan'a sertçe bir bakış attı. Chan ona yaklaşıp vuracağı sırada yumruktan kaçıp Chan'ın kolunu tuttu. Çekip duvara doğru sertçe itti. Chan sendeleyerek duvara çarptığında daha kendine gelemeden bir yumruk yiyip yere düştü.

" Demek ki neymiş Chan bey. Büyük konuşmamak gerekiyo-"

Cümlesini bitirmeden hızlıca ayağa kalkıp kasık bölgesine sertçe tekme atıp yere düşürdüm. Keşke bunu yapmak yerine kaçsaydım diye içimden defalarca lanet ettim. Chan ise hızlıca doğrulup Beom'un üstüne çıktı. Yüzüne sert ve hızlı şekilde yumruk atmaya başladı.

Zorbam [Chanmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin