Jakeypooalpha69 pov:
Brennifer opens his pink, plump, kinda fine— I MEAN NOT FINE, lips, and says, "I know how much you hate space travel so, If you forgive me, I will resurrect president John F Kennedy then shoot him."
My eyes widen with shock... HE KNOWS HOW MUCH I HATE SPACE TRAVEL!?!??!?!?!?!?!!?!? No one has ever taken the time to learn how much I hate space travel and wish that someone resurrected than shot president John F Kennedy... he really cares this much...?
"You would do that?" I ask.
I mean, he SHOULD do this!!!1!!1!1!1 THIS BASTARDLY LUB OF SH!TTY GARLIC DRUGS HAD THE AUDACITY TO NOT ONLY HAVE S3X WITH Y/N BUT HE ALSO CALLED ME A GOOF!!!!!!!!!!!1!1!1!1!!1!1!1!1!!1!1!1!1!!1!1
"I would, If you forgive me," he states in a matter of fact tone.
"Then... I forgive you," I whisper in agreement.
Brennifer clasps his hands together and gives a malice filled grin, "can you repeat that, I didn't quite hear you?"
This a$$hole... but, I really want him to do this...
"I FORGIVE YOU, YOU STUPID BUTTFACE TOE LICKING FAT UGLY BOOGIE BOARD WH0RE S|UT RAT PIG B!TCH A$$ CREAM TOOTH BRUSH TOWEL PILLOW IPAD DRUGGY POOR STUPID DUMB EMPTY LIGHTBULB BRAIN DEAD FRIENDLESS TELEVISION SOCCER BALL CANDLE BLIND R3TARD3D B@STARD LIMP DICK NERD GEEK HORSE HEPATITIS STD WORMS MUD WATER BOTTLE BOTAX WRINKLY DULLARD BUGGER MICRO-PENIS ALCOHOLIC!!1!!1!!!1!IAGSJAGSUSGISGSJSDISGSISGISGDIAGSODHSIZGDISGSUSGSISGSISIHSIDHDYSGXUZVSHSVXJSBZKSGSISGSUSGSIGXXJDUHSISHDOEUSJSUDHEUHSISHSSIDHISHSISWHISGSJAUSHSU!!!!!!11!!!!!!!1!1!1!1!1!1!!1!1!1!1!1!1!!"
"Thanks," the DUMBA$$ happily said.
I HATE HIMMMMMMMMMMMMM AKAHDHJSHSHAHJSHSHAHZHAIHSJAHSJAOQUWYQIOSSKMCNZNVSHXKZNKAJAOALW!!!!!!!!
"NOW GET OUT OF MY ROOM!!!!!!" I yell to Brennifer's face.
Brennifer complies with a smile on his face. Once he leaves I look at my clock to check the time... it's 4:00am... school started about 2 hours ago... I haven't been there in weeks... maybe I should go... not because I'm a nerd, WHICH IM NOT AND IF ANYONE CALLS ME THAT I WILL KILL THEM, but because I wanna bang someone...
I put on my baddie bad boy outfit, because I'm a bad boy again:
After I put my baddiest badda$$ bad boy outfit I jump out the window. Once I land, I sprint on my eyes to school. You see, one of my alpha awesome powers is, I can use my eyes as legs.
__________________________________
Jakeypooalpha69 pov at school:
YOU ARE READING
The Life of JakeyPooAlpha69 •it's satire I swear•
HumorJake just isn't like the other boys... he's an alpha wolf OWWUUUUHHHHHHHHHH Inspired by a y/n book I can't remember the title of this is rated mature because of swearing and sexual stuff... no detailed sexual stuff though Istg this is satire!