8.bölüm(iftira)

1.4K 142 10
                                    

Hayat çok acımasızdı,özellikle iyi olanlar kaybetmek zorundaydı,ya da bize öyle geliyordu.

İlahi adalet vardı,eninde sonunda tecelli edecekti,kimi evladından çekecekti,kimi kocasından,kimi de hastalıktan.

Herkes yaptığının bedelini ödeyecekti.Şimdilik kazanmış gibi görünseler de.

Atılan iftiralar,yapılan haksızlıklar ,oynanan oyunlar bir gün son bulacaktı.

Ne zaman acılar son bulacak diyeceksiniz,herşey yeni başlıyor,herşey şimdi daha bir acımasız olacak,

Kader de yazılan yaşanmadığı sürece hiç bir şey düzelmeyecek,acılar öyle çoğalacak ki,vicdanı olan dayanamayacak,olaylar öyle bir hal alacak ki ,kötülük yapanlar dahi engel olamayacak.

Fadime bebeği ile gitti .Nazlı kaderine ağladı. Hasan sevdiğine öfkeli,İbrahim kendinden olmayan çocuğa baba,peki bunca olay cezasız kalacak mıydı?

Herşey zamanla yaşayıp göreceğiz......

_____________ __________ ___________ _____

Nazlı ah benim garip kızım ,ah benim öksüz kızım,ah benim cefekar kızım,bir karar vermesi gerekiyordu bugün verecekti.

Üç gün geçmişti,Emine yengesinin söyledikleri üzerinden.Artık bir karar vermesi gerekiyordu ve vermişti.

Zehra babasıyla her fırsatta oynaşıyordu,"Hiç utanma allanma kalmadı "dedi.

Hatun "abam babam artık bizi niye sevmez "diye ağlamaya başladı.Artık eskisi gibi değildi,Halil çocuklarına karşı soğuk davranıyor,eskisi gibi koruyup kollamıyordu.

Fadime git gide hastalandı.Hacı içine kapandı.Nazlı hangisine üzülsün bilemedi.

"Ah ablam,bahtı kara ablam," dedi."Anamın hastalığı seni mi buldu" dedi.

Fadime de anası Iraz gibi kanser illetine yakalandı.Gardaşlarına mı yansın,babasına yansın,kocasının ettiklerine mi yansın bilemedi.

Kızına baktı ,üzüldü ,yandı,ağladı,gece gündüz ağladı,bir evlat daha büyüklerin bencillikleri yüzünden anasız kalacaktı.

Kaynanası anası ölür ölmez değişti,etmediği kötülük kalmadı,üstüne oğlu da karısını korumayınca daha bir keyif aldı ettiği kötülüklerden.

Şimdi genç bir beden daha toprak olacaktı ,Iraz bebek anasız kalacaktı.

Geldi mi üst üste gelirmiş derler ya büyükler,şimdi herşey üst üste gelir olmuştu.

Bugün alınan kararlar uygulanacak ve bu yükün altında bir beden daha toprak olacaktı.Bir bebek daha yetim kalacaktı.

Kim olacaktı kader belirleyecekti.Ecelin önüne kimse geçemeyecekti .. .

🍁🍁🍁🍁🍁

Ali günler sonra çıktı ,Nazlı'nın karşısına,tabi onları izleyen iki gözden habersiz.

Nazlı önce şaşırdı, sonra "Ali abi bir şey mi istedin " dedi. Zehra Nazlı'nın " abi" cümlesinden sonra ,damdan içeri girmek için hareketlendi.Mutfakta işleri vardı,Ali'yi görünce durmuş,gizli gizli dinlemeye başlamıştı.

Abi cümlesinden sonra Emine cadısı göndermiş diye umursamadı.Tam içeri girecekken ,Ali'nin sesini duydu.

"Nazlı anamın dediğini düşündün mü " dedi.Zehra acaba ne dedi ki diye düşündü.Kendini gizlecek bir yer bulup dinlemeye başladı.

Nazlı"düşündüm "dedi.Düşünmüştü ama nasıl olacaktı,"he dersem nasıl erim diyecektim ,,dedi.

Peki diğer tarafta dul Hasan vardı.Onunla hiç olmazdı.Hasan karısını namussuz bellemişti.Karım diye sahip çıkmamıştı.Anasına güveni sevdiğini almıştı elinden.

ZEMHERİ KARA KIŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin