Part 1

Dem violate her. And if dem violate her dem violate mi.

I sit in the couch looking at my sister crying on the carpet. She's not answering any of my questions. I'm filled with rage. My gun is on my waist just waiting to be used. When I find out who violated her I swear I'm gonna empty the clip in their head. Our parents died and I'm the only person she has. I have to stay strong for her and protect her.

It's 3 in the morning and I'm very tired but I won't rest until my little sister's raper gets killed. She went to a party in spanish town lastnight and came back crying saying she got raped.

"Allia mah guh ask yuh again," I said calmly.

"Who is the guy and weh him come from?" I asked trying to hide my anger cause mi nuh wah get angry pon her. She's already hurt enough.

She looks up at me and I sit on the carpet beside her just wiping her tears. I hate to see her cry. Mi nuh wah breakdown and cry cause mi a smaddy weh nuh like tears. Man a killa.

"Royce. Him come from saint john's road and him house paint inna orange and white," she said still crying.

"Bathe and guh sleep. Mi soon fawud," I said and got up.

"Dean," she said.

"Yeah?" I replied.

"Be careful," she said and got up too.

"Nuh worry bout mi. Just guh bathe and sleep," I hugged her then went to the garage.

Mi mek a phone call and tell mi dawg seh mah come pick him up. Damanii and I are bestfriends since primary school. He never let me down and he never switched up on me. We guh pon every mission together.

After mi pick up Manii we guh a spanish town saint john's road. Mi park eh car round a waa part weh no light post nuh deh and walk guh a eh house weh Allia explain to mi. A eh only orange and white house inna eh community suh a it.

Mi tell Damanii fi pick me up after him hear gunshot. Him a mi getaway driver. Mah fi rate Manii inno.

Mi see wah man sit down pon eh veranda. A muss Royce dat.

I walk up there. Suh a da big waste man ya rape mi sister? Di man look like 40 to bloodclaat.

"Who you?" he asked. I took out my gun and pointed it at him. He put his hands in the air. A coward dis. How yuh fi come from spain town and coward?

"Pussyole yuh remember the girl weh yuh rape a di party?" I asked angrily.

"Suh yuh come kill mi?" he asked.

"Answer mi nuh bredda," I said and slapped him in his face with the gun.

"Tell mi everything weh happen," I demanded.

"Mi give her molly inna her drink and then mi carry her inna mi house," he said. Di fool start bawl. Mi did tell Allia fi nuh tek nothing from nobody. Especially drinks.

"Yah how much and why yuh dweet?" I asked.

"Mi a 36," he said.

"36 and she a 18," I slapped him in his face with the gun again. Mi angry yf.

"Which man nuh want pum pum?" he asked crying and laughing at the same time. Wa do da ediot ya?

"Suck yuh mada hombre," I said.

I emptied my gun in his head. He dropped to the floor bleeding out. Mi deven care wa happen to eh body after dis.

Manii drive come round and we switch seat.

"Wa did happen inna eh first place?" he asked.

"Allia got raped," I replied.

"Jah jah. Sorry bout dat bro," he said.

"Eh gov now man. Eh bwoy dead," I said.

Mi drop off Manii and guh home. Mi look pon mi shirt and see blood. Mi brand new polo shirt. Mi have bout 20 more suh eh nuh really matter. I go to Allia's room to check on her. She nah sleep.

"Why yuh up?" I asked.

"Mi still traumatized Dean," she starts crying.

"Yow. Mi kill him. Yuh nah fi a cry," I said and sat down on her bed. I wiped her tears.

"Him dead but dat nuh mean seh mi nah guh traumatized same way," she said.

"Hush sis," I said rubbing her back.

Mi turn on eh ac and cover her with a blanket then start rub her back again. Mi wait till she fall asleep fi leave her room.

Mi guh to mi bathroom and have a shower then put on boxers and sweatpants. Nah sleep inna nuh shirt. All when eh ac on mi nah sleep inna shirt.

Mi feel lonely suh mi ago call mi girl bestfriend Shinae. Mi know her since high school. We four years apart cause she a 19 and mi a 23. When she did inna grade 8 mi did inna 6th form and mi did save her from bullies suh we turn bestfriends the next week.

I called her.

"Hello?" she answered.

"How yuh sound suh energized and a after 5 now?" I asked.

"Mi sleep inna eh day," she said.

"Suh yuh good?" she asked.

"Yeah just tired," I said then paused.

"Smaddy rape Allia," I said.

"Jah jah," she sounds sad suddenly. Shinae emotional bad inno.

"Mi kill eh person," I said.

"Mi know seh yuh did ago kill him," she said. I smiled.

"Suh Shinae," I said.

"Yeah?" she asked.

"Mi can see yuh tommorow?" I asked smirking.

"Yeah," she replied.

"But promise me yuh nah guh do nothing," she said.

"Cyaa promise yuh dat inno maamz," I said. Why she a move suh?

"Last time yuh try something wid mi Allia almost catch we," she said.

"Dat nah guh happen again," I said then hissed.

"Alright," she said.

"Mah guh sleep now. Mi tired yuh fuck," I yawned.

"Nuh seh 40," she hung up.

I threw my phone on the bedside table and closed my eyes. Deven a sleep wid blanket. Eh place fi cold like mi heart.

All a mi curtain dem open but mi nuh care. Bad man nuh sleep wid curtain closed.