Part 12

Dem violate mi woman dawg. Mi own gang member. Her own bestfriend weh she did trust. That's why mi nuh trust nobody at all wid mi woman. Mi shouldn't allow her fi have a boy bestfriend in the first place. Now we both have trust issues. She seh him did drunk and she did a try sober him up and him rape her. Mi know seh she couldn't escape cause all a mi gang member dem strong. Right now mi stunned. All mi wah do a kill Mitch. Mi ago fly him bat mi swear pon mi life him affi dead. Nuh man nah rape mi woman and get weh wid it. Drunk or not.

She pussy a mine. Nuh other man nuh fi a fuck it.

The likkle bombohole know wa him do that's why him gone a New York. Mi have the location fi all a mi gang members at all times suh mi nuh know why Micth feel like him can hide from mi. Mi have a private plane plus 2 flight attendants and 2 pilots at my service suh mah go just go a New York guh fly a bat and fawud back a Jamaica. Mitch nuh know seh mi can tek plane like taxi?

Mi and mi manager mek all a the arrangements fi eh flight then mi get ready fi leave. Mi tell Damanii wa gwan and him did wah fawud but mi tell him seh a mi alone affi do da mission ya plus him have him ute and him woman fi tek care of.

"B mi can come please?" Shinae asked.

"No. Mi affi go alone," I said.

"Why Dean? Why?" she asked then tears were in her eyes.

"Mi nuh wah you see back the person weh rape yuh," I said in a low tone feeling down.

"Mi wah come wid you b. I wanna always be by your side. Dean please. Don't leave me here," she said with tears rolling down her cheeks.

"You ago be alright b," I said.

"B mi nuh feel safe here without you. Just please mek mi go wid you please," she started crying. I hate this. Mi actually a feel her emotions. I guess this is what happens when you're inlove.

"Fine. But if mi kill yuh so called bestfriend nuh seh nothing at all to mi," I said sounding coldhearted.

She hugged me tightly and I hugged her back. Mi drive to the location weh mi manager tell mi fi go and I gave him my house keys and car keys when I got there. He has always been a good manager so I trust him with my things.

Shinae and I got on the plane and the pilots were getting ready for takeoff. Mi lay down inna the bedroom of the plane and Shinae cuddle up pon mi. I wrapped her in my arms. A mi baby inno a swear.

We got to New York in 4 hours. That was the longest 4 hours of my life. Shinae slept the whole flight but I didn't wanna sleep at all.

We went to the hotel where Mitch was by tracking him. I payed for a room and gave Shinae my wallet to do whatever she wants with it. We went to the balcony of the room. Mi a look pon a nice view. The ocean calms my nerves but it's not time to be calm now. I called my assistant that's here in New York. She was on the plane as well.

"Yes sir?" she answered.

"I know where Mitch is but we need a plan to eliminate him," I said.

"Well basically research says the hotel curfew hours are 11pm to 4am so you could do that 12am," she replied.

"Without getting caught?" I asked.

"Don't ask me how I know but his room is sound proof so nobody will hear the gun shots if you remember to close his door," she said.

"Skylar I have an idea," I said.

"Let's hear it," she said.

"Seduce him and let me in his room then I'll eliminate him," I explained.