Part 14

"Dean! Damanii gone pon a mission him seh it important. Something wrong with Zidian and mi nuh know wa fi do," Zoya said over the phone crying.

"Wa happen to Zidii?" I asked after a while of proccessing what she just said cause it's 4am and I just woke up. Mi tell Manii fi stop guh pon mission because him have him youth and him nah listen.

"Him did a cough up blood," she cried.

"B wah happen?" Shinae asked cause the phone is on speaker so it woke her up. She got up off my chest.

I gave her the phone and laid down cause I'm really tired.

"Wa happen Zoya?" Shinae asked after seeing the contact name.

"Zidian a cough up blood and Damanii gone pon mission. Mi nuh know wah fi do," she said.

"Mi a come carry unu go a hospital," she said.

"Thanks alot Shinae," Zoya said.

"No problem," she said then hang up and gave me my phone.

"B mi soon come back," she said.

"Yeah," I groaned. I'm exhausted.

She kissed my forehead then went to the bathroom.

Shinae left after 30 minutes of getting ready.

I was about to take a nap but Yanique was calling. Mi neva block her?

Yanique's POV

Mi a call the likkle crawsis and him nah answer mi. From we fuck him a ignore me. Him fuck mi and leave mi. I trusted him with my body and he repays me by ignoring me? A muss the likkle ediot gyal weh him have mek him a ignore mi. Him deven know if him a get bun and a run dun di gyal. He answered on the tenth ring. TENTH!

"Wa yuh want?" he asked angrily.

"Mi did trust yuh wid mi body and a dis you do to mi?" I asked.

"Mi have mi woman hombre. If a love yuh want anuh mi yuh fi look it from," he responds.

"Anyweh mi see yuh likkle bitch mi a buss up her face," I said with attitude.

"Nuh disrespect mi woman again or mah show yuh sumn," he said then hung up.

Dean's POV

I hung up the phone and blocked her. A yam head inno. She wah hurt Shinae but little does she know anuh everybody weh look like weakling can't fight. Why she woulda wah fight ova mi and mi hood? No sah mi ago stop be weak to other girls it a cause problems.

I get up and go straight to the bathroom. After hygiene I put on a white psycho bunny shirt, black psycho bunny scammer shorts, black psycho bunny slides and white psycho bunny socks. My outfit is just simple and neat. Mi deven put on nuh jewelry mi just spray on jimmy choo. After putting a gun on my waist and putting my phone in my pocket, I grab my bimma keys, my wallet and leave.

While I was driving to the supermarket, Shinae called me.

"B?" I answered.

"Weh yuh deh?"

"On my way to the supermarket," I replied.

"Mi and Zoya deh a park square you wah come?"

"Soon fawud. By the way wa mi fi buy fi yuh?" I asked.